• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74771
+
-

5راه انتقال آنلاین فایل‌های سنگین

فوت‌و‌فن
5راه انتقال آنلاین فایل‌های سنگین

انتقال فایل‌های معمولی در اینترنت حالا دیگر کار خیلی راحتی‌ است و روش‌های زیادی دارد. کاربران از روش‌های مختلف از پیام‌رسان گرفته تا ای‌میل برای انتقال فایل‌هایی مثل عکس و موسیقی در اینترنت استفاده می‌کنند اما وقتی کار به فایل‌های سنگین یا با حجم بالا می‌رسد ماجرا سخت‌تر می‌شود. پیام‌رسان‌ها برای آپلود و دانلود فایل‌های سنگین سرعت کافی را ندارند و ای‌میل‌ها هم اکثرا با محدودیت حجم دست و پای شما را می‌بندند.
در این مورد اما سرویس‌هایی وجود دارند که می‌توانند حلال مشکلات باشند و آن را حل کنند. سایت Make Use Of به معرفی ۵ مورد از بهترین سرویس‌ها در این رابطه پرداخته است.


1
 TeraShare
برنامه‌ای جذاب که برای انتقال فایل از فناوری فضای ابری و تورنت استفاده می‌کند. نحوه کار آن هم به این صورت است که ابتدا این برنامه را دانلود و در کامپیوتر خود اجرا می‌کنید. سپس فایل موردنظر را به اشتراک می‌گذارید که با این کار یک لینک منحصر به فرد ایجاد می‌شود. این لینک را در اختیار دوستان خود قرار می‌دهید تا بتوانند به‌سرعت فرایند دانلود را آغاز کنند.
فایل‌های کمتر از ۱۰ گیگابایت، روی سرورهای TeraShare قرار می‌گیرند تا حتی در مواقعی که سیستم شما فعال نیست، دوستانتان بتوانند فایل‌های موردنظر را دریافت کنند. این برنامه احتمالا مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که می‌خواهند به‌طور پیوسته اشتراک فایل‌ها را پیگیری کنند.


2
 Sharefast.me
سایت Sharefast.me یکی از بهترین سایت‌های انتقال فایل است که برای حریم شخصی، فایل‌ها را به‌صورت موقت نگه می‌دارد.
این سایت رابط، کاربری بسیار ساده‌ای دارد. قبل از انجام این کار، می‌توانید مشخص کنید که می‌خواهید این فایل برای چه مدتی در سرور نگه داشته شود؛ برای این موضوع، گزینه‌های ۱۰ دقیقه، یک ساعت، ۱۰ ساعت یا یک روز وجود دارد. بعد از گذشت این زمان، فایل مذکور برای همیشه حذف می‌شود.


3
 Dropbox Transfer
سرویس معمولی دراپ‌باکس مشکل محدودیت حجم دارد. برای برطرف کردن این مشکل، این شرکت سرویس Dropbox Transfer را معرفی کرده که یک نوع سرویس میان فضای ابری و ای‌میل محسوب می‌شود. البته این کار برای فایل‌های سنگین مجانی نیست. کاربران سرویس رایگان دراپ‌باکس می‌توانند فایل‌های حداکثر ۱۰۰مگابایتی بفرستند و این محدودیت برای کاربران پلاس ۲ گیگابایت است و کاربران پرو هم می‌توانند فایل‌هایی تا حداکثر حجم
۱۰۰ گیگابایت ارسال کنند.


4
Pixeldrain
100ترابایت فضا! این مشخصه‌ای است که خیلی‌ها را جذب این سایت می‌کند. در این سایت، می‌توانید فایل‌هایی تا حجم ۱۰‌گیگابایت را آپلود کنید که این حداکثر ظرفیت فقط مربوط به یک فایل است. در این میان، امکان آپلود چندین فایل هم وجود دارد که طبق اعلام این سایت، ظرفیت آن به ۱۰‌هزار مورد می‌رسد. به همین‌خاطر از لحاظ تئوری، هر کاربر به ۱۰۰ ترابایت ظرفیت سایت دسترسی دارد.
اما یادتان باشد از زمان آپلود فایل، دوستان شما ۱۰۰ روز زمان برای دانلود فرصت دارند اما اگر کسی به آدرس فایل برای مشاهده یا دانلود مراجعه می‌کند، این ۱۰۰‌روز تمدید می‌شود.


5
 Dropcorn
انتقال فایل بین دو گوشی یا کامپیوتر روش‌های زیادی دارد. این سایت، یکی از راه‌های این کار است. اگر می‌خواهید مثلا در شرکت فایلی را بفرستید این روش مناسبی است. با استفاده از کامپیوتر یا گوشی خود به این سایت سر بزنید، فایل‌ها را اضافه کنید و به طرف مقابل که حداکثر در ۳۰متری شما قرار دارد بگویید که با مراجعه به این سایت، این فایل‌ها را دریافت کند. البته برای استفاده از این سرویس باید مجوز دسترسی به موقعیت مکانی را به سایت بدهید.

این خبر را به اشتراک بگذارید