• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73050
+
-

ساخت سومین خروجی برای شهر سمنان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: سومین خروجی شهر سمنان در شرق این شهر طراحی و اجرا می‌شود.

سرهنگ «موسی بزرگی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: محور خروجی جدید که به زودی ساخته و راه‌اندازی می‌شود از میدان استاندارد به عنوان خروجی شهر شروع و با عبور از بلوار دفاع مقدس، مسکن مهر، بلوار شهرداری، خودسازان مدیران و بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به پل جهاد به عنوان خروجی سمنان وصل می‌شود.
وی بیان کرد: در بلوار شهرداری در مسیر سومین محور خروجی شهر سمنان میدانی بزرگ با 5 راه در نظر گرفته شده است، چراکه ساخت خروجی سوم در شهر سمنان نقش مهمی در تقویت نظم ترافیکی شهر دارد. بزرگی ادامه داد: یک خروجی سمنان مربوط به مسیرهای بلوار قدس، ۱۷ شهریور، امام رضا(ع) و میدان استاندارد و خروجی دیگر شهر سمنان از میدان امام حسن(ع)، امام علی(ع)، بلوار سردار نوروزی و میدان استاندارد عبور می‌کند.

وی بیان کرد: میدان‌های دریادار شهید همتی و امام حسن(ع) و مجموعه ترمینال اتوبوسرانی شهر سمنان به لحاظ ترافیکی و ساختاری به‌زودی دچار تغییر و تحول می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: رعایت شکل دایره‌ای میدان‌ها در همه مناطق استان امکان‌پذیر نیست و در برخی مناطق به دلیل شرایط ساختاری و فضای موجود، ممکن است میدان به شکل بیضی ایجاد شده باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید