• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70529
+
-

وسواس در خرید مایگا

وسواس در خرید مایگا

حضور یک مهاجم آفریقایی در تهران و تست‌های او برای حضور در پرسپولیس ظاهرا چندان هم بدون حاشیه نبوده و بر سر جذب این بازیکن اختلاف‌نظرهایی میان سرمربی و مسئولان باشگاه وجود دارد. شنیده می‌شود بعضی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه هشدار داده‌اند که اصرار کالدرون برای جذب مایگا و بی‌توجهی او به گزینه‌های پیشنهادی پرسپولیس، مشکوک است.
مادیبو مایگا، مهاجم مالیایی مدنظر کالدرون بالاخره روز چهارشنبه گذشته به تهران آمد تا مشخص شود او جدی‌ترین گزینه پرسپولیس برای خط حمله است. با این حال، مسئولان باشگاه پرسپولیس شرط قرارداد بستن با این بازیکن را حضور او در تست پزشکی دانستند و به همین دلیل انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به بعد از نتیجه تست پزشکی ایفمارک موکول شد. مایگا روز شنبه با حضور در ایفمارک، تست‌های پزشکی را انجام داد اما با وجود این هیچ پاسخی از مرکز پزشکی فوتبال ایران یا ایفمارک به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده تا شایعاتی درخصوص رد‌شدن این بازیکن در تست پزشکی شنیده شود. دکتر حقیقت روز گذشته در این خصوص به همشهری ورزشی گفت: «در حال گرفتن یکسری تست‌های دیگر از مایگا هستیم و بعد از مشخص‌شدن پاسخ این تست‌ها همه‌‌چیز مشخص می‌شود.»
با وجود شایعاتی که درخصوص عدم‌موفقیت مهاجم مالیایی در تست پزشکی منتشر شده، شنیده‌ها حاکی از این است که باشگاه پرسپولیس از مسئولان ایفمارک درخواست کرده که کوچک‌ترین مسائل پزشکی را در مورد این بازیکن درنظر بگیرند و به هیچ عنوان به‌راحتی نتیجه آزمایش این بازیکن را اعلام نکنند. وظیفه انجام تست پزشکی مایگا برعهده دکتر حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس است و مدیران باشگاه نیز به شکلی جدی آن را دنبال می‌کنند. نکته مهم اینجاست که مسئولان پرسپولیس اعلام کرده‌اند اگر قرار است هزینه زیادی برای جذب این بازیکن پرداخت شود، باید همه‌‌چیز به خوبی بررسی شود با این حال، گویا داستان چیز دیگری است. شنیده می‌شود بعضی از اعضای هیأت‌مدیره به عرب اعلام کرده‌اند که اصرار کالدرون برای جذب مایگا و بی‌توجهی به گزینه‌های پیشنهادی پرسپولیس مشکوک است و به همین دلیل برای جذب این مهاجم باید تمام جوانب درنظر گرفته شود تا در آینده باشگاه به مشکل برخورد نکند.

خبر نهایی؛ مایگا رد شد و رفت
بعد از وسواس‌ها و نگرانی‌هایی که مسئولان پرسپولیس در راه جذب مادیبو مایگا به خرج دادند، نهایتا این بازیکن در تست‌های پزشکی ایفمارک تایید نشد و با نظر هیات‌مدیره پرسپولیس پیوستنش به این تیم منتفی شد. مایگا که کالدرون تاکید زیادی بر جذب او داشت 3مرحله تست پزشکی را پشت سر گذاشت تا به‌صورت کامل با تاییدیه پزشکی قرارداد سفت و سختی را با پرسپولیس منعقد کند. اما در نهایت خبر رسید که ایفمارک این بازیکن را از نظر پزشکی تایید نکرده است. گویا این مهاجم اهل مالی مصدومیت کهنه‌ای در مچ پای خود داشته و به همین دلیل نتوانسته به‌طور کامل همه تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد. به همین دلیل پرونده حضور بازیکن سابق وستهام در ایران بسته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :