• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68489
+
-

آسفالت راه‌های آذربایجان شرقی؛ نیازمند 4 هزار میلیارد تومان اعتبار

عمران
آسفالت راه‌های آذربایجان شرقی؛ نیازمند 4 هزار میلیارد تومان اعتبار

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که آسفالت جاده تبریز-زنجان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، بودجه مورد نیاز برای روکش آسفالت جاده‌های استان را ۴ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش مهر، «جواد رحمتی» با بیان این‌که مشکلات حوزه عمرانی شهرستان با مشکلات استان مشترک است، گفت: به علت کاهش اعتبارات عمرانی نسبت به سال قبل، اعتبارات تخصیص یافته کفاف نیازهای استان را نمی‌دهد. وی با بیان این‌که اجرای پروژه راه‌آهن تبریز-میانه بیش از ۱۵ سال است شروع شده افزود: امیدواریم این پروژه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

رحمتی با اشاره به این‌که بزرگ‌ترین پروژه ورزشی استان بعد از تبریز در شهرستان بناب در حال اجراست گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم. رحمتی با اشاره به این‌که ۹۰ درصد اعتبارات به هزینه‌های جاری تعلق می‌یابد تأکید کرد: بیش از ۹۵ درصد شهرداری‌ها دچار مشکل مالی هستند.

وی با اعلام این‌که دولت آماده است برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری تا سقف ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد به شهرداری‌ها پرداخت کند، ضعف مدیریت درآمد را از دلایل مشکلات شهرداری‌ها عنوان کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید