• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58533
+
-

۱۴ آرایشگاه بانوان در مشهد پلمب شد

رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی مشهد ۱۴ آرایشگاه بانوان را پلمب کرد. به گزارش تسنیم، «اعظم حسینی» با اشاره به لزوم قانونمندی آرایشگرها اظهار کرد: آرایشگرها حق انتشار نمونه کار خود را در فضای مجازی ندارند، در صورت انجام چنین امری با فرد خاطی برخورد می‌شود. 

وی ادامه داد: چندین آرایشگاه زنانه نمونه‌ کار خود را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، با توجه به اهمیت این امر، توجه نکردن مسئولان به آن خلاف ضوابط اجرایی نظام صنفی است، این سازمان با پی بردن به این مساله باید موضوع را پیگیری و از ترویج آن جلوگیری کند. حسینی با اشاره به فعالیت مستمر اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد برای جلوگیری از بروز اتفاقاتی از این دست افزود: در حال حاضر چندین آرایشگاه در ارتباط با موضوع مذکور پلمب شده‌اند. همه آرایشگرها پیش از آغاز کار باید از قوانین موجود در حرفه خود مطلع باشند. 

رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد گفت: تاکنون بارها اعلام شده است که هیچ آرایشگری نمی‌تواند عکس‌ها و نمونه‌ کارهای خود را منتشر کند. این موضوع را اتحادیه صنف بانوان آرایشگر اعلام کرده است اما برخی به این قانون توجهی ندارند. وی با اشاره به پیگیری اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد در ارتباط با فعالیت بانوان آرایشگر بیان کرد: تعدادی از آرایشگرها به اهمیت این موضوع پی نبرده‌اند و در فضاهای مجازی کارهای خود را منتشر کرده‌اند که پس از شناسایی با آنها برخورد شده است. 

حسینی توضیح داد: اکنون تعدادی از آرایشگرها قادر به فعالیت در محل کار خود نیستند، چراکه آرایشگاه آنها پلمب شده است. تاکنون 1804 مجوز کسب آرایشگاه بانوان در مشهد صادر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید