• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56297
+
-

خدمات رایگان برای زوج‌های نابارور

تعداد زوج‌های نابارور در کشور به حدود 3 میلیون زوج رسیده است و سالانه 80هزار زوج نیز به جمعیت زوج‌های نابارور اضافه می‌شوند. بر همین اساس و به مناسبت روز جمعیت، مرکز فوق تخصصی ابن سینا اقدام به ارائه خدمات رایگان به زوج‌های نابارور کرده است.
علی صادقی تبار، مدیر این مرکز با اشاره به آمار ناباروری در کشور به همشهری می‌گوید: با همکاری جهاد دانشگاهی، یک طرح پیمایش کشوری را با بررسی ۱۷ هزار زن ۲۰ تا ۴۰ ساله انجام دادیم که نتایج آن در سال ۱۳۹۱ منتشر و مشخص شد آمار ناباروری در کشور حدود 20 درصد است، یعنی از هر 5 زوج، یک زوج با مشکل ناباروری مواجه است و از آنجا که بزرگ‌ترین مانع در مسیر درمان زوج‌های نابارور هزینه‌های درمان است به همین سبب در اقدامی نمادین و با شعار «پایان ناباروری» اقدام به ارائه خدمات رایگان کرده‌ایم.
علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 2خرداد‌ماه از طریق تماس با شماره تلفن 021-23519داخلی 804و 808برای استفاده از این خدمات ثبت نام کنند. خدمات رایگان دراین طرح شامل ویزیت اولیه زنان ومردان توسط فلوشیپ ناباروری و متخصصین ارولوژی، تست پاپ اسمیر و آزمایش آنالیز اسپرم است و ویژه مراجعانی است که برای نخستین بار ازخدمات این مرکز استفاده می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید