• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 21 اسفند 1397
کد مطلب : 50631
+
-

کوتاه از حادثه

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه


      حادثه عجیب برای زن 61ساله
زنی 61ساله وقتی قدم روی پل عابرپیاده گذاشت تعادلش را از دست داد و دچار حادثه‌ای هولناک شد. به گزارش همشهری، ساعت 15:39یکشنبه مأمور کلانتری 106نامجو با قاضی جنایی تماس گرفت تا گزارش مرگ اسرارآمیز زنی را به او اعلام کند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این زن حوالی میدان امام حسین بوده و برای رفتن به آن سوی خیابان تصمیم گرفته بود از پل عابرپیاده استفاده کند. این زن وقتی قدم در پله برقی گذاشته ناگهان تعادلش را از دست داده و زمین خورده بود. همین باعث شده که سرش به‌شدت با پله‌ها برخورد کند و مرگ عجیب او را رقم بزند. با این اطلاعات، قاضی جنایی دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر در این حادثه را صادر کرد.

      مرگ 2نفر در بروجرد با مشروبات الکلی مسموم
مشروبات الکلی مسموم همچنان در گوشه و کنار کشورمان قربانی می‌گیرد و در تازه‌ترین مورد در بروجرد 2نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نابینا شد. محمد کاکاوند، رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد در این‌باره به ایلنا گفت: در چند روز گذشته 3 جوان به‌علت مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات الکلی به بیمارستان چمران بروجرد مراجعه کردند که 2نفر از آنان به‌علت مسمومیت شدید جان خود را از دست دادند و سومین‌نفر نابینا شد. وی در ادامه گفت: مرگ 2 جوان و نابینا‌شدن جوان دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در چند روز و به‌صورت جداگانه اتفاق افتاده و این افراد در یک محل و با هم مشروب الکلی مصرف نکرده بودند. کاکاوند ادامه داد: مصرف مشروبات الکلی زیانبار است و در بسیاری از موارد باعث مرگ و آسیب‌های جبران‌ناپذیر به افراد می‌شود. به همین دلیل خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا در این زمینه حوادث ناگوار اتفاق نیفتد.

      قاچاقچی عتیقه اسکناس چاپ می‌کرد
قاچاقچی عتیقه سردسته باند چاپ و توزیع اسکناس و چک‌پول‌های جعلی در کرج بود. به گزارش همشهری، مدتی قبل و با شکایت تعدادی از مغازه‌داران کرجی، پلیس در جریان فعالیت یک باند جعل اسکناس در این شهر قرار گرفت. شاکیان می‌گفتند که افرادی به مغازه آنها رفته و پس از خرید، تعداد زیادی چک‌پول یا اسکناس جعلی لابه‌لای چک‌پول‌ها و اسکناس‌های واقعی به آنها داده‌اند. به‌دنبال این ماجرا تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای شناسایی و دستگیری جاعلان وارد عمل شدند. تحقیقات آنها ادامه داشت تا اینکه مرد مغازه‌داری با پلیس تماس گرفت و گفت که مردی به مغازه او آمده و پس از خرید چند کیسه برنج، تعدادی چک‌پول به وی داده که 2قطعه از چک‌پول‌های 50هزار تومانی جعلی است. به‌دنبال این تماس، مأموران راهی مغازه این مرد شدند و با سرنخ‌هایی که وی در اختیارشان قرار داده بود، موفق شدند خریدار را شناسایی کنند. آنها این مرد را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند که او یکی از اعضای باند جعل اسکناس و چک‌پول است. با شناسایی مخفیگاه این باند، تیمی از مأموران وارد این محل شدند و 3مرد را در آنجا دستگیر کردند. در بازرسی این محل حدود 50میلیون تومان چک‌پول و اسکناس جعلی به همراه دستگاه چاپ اسکناس و کاغذ مخصوص چاپ کشف شد. در بازجویی‌ از متهمان معلوم شد که سردسته این باند یک قاچاقچی عتیقه است که با خرید دستگاه چاپ اسکناس از یکی از شهرهای غربی کشور و انتقال آن به کرج، اقدام به چاپ چک‌پول و اسکناس‌های جعلی می‌کند. جست‌‌وجو برای دستگیری این مرد ادامه یافت و در نهایت وی نیز به دام پلیس افتاد و به خرید و فروش عتیقه و چاپ و توزیع پول‌های جعلی اعتراف کرد. به گفته سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، برای اعضای این باند قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
 
      سماور گازی 7نفر را راهی بیمارستان کرد
انفجار گاز در روستای علی‌خواجه شهرستان بناب، 7نفر را راهی بیمارستان کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شدت انفجار به حدی بود که 5نفر از مصدومان به‌علت وخامت حال، برای درمان به تبریز اعزام شدند. اما 2نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند و هم‌اکنون وضع جسمی آنان مطلوب است. دهقان، رئیس اداره گاز شهرستان بناب گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد نشت گاز از سماور گازی، علت انفجار بوده است. این حادثه صبح دیروز اتفاق افتاد و طی آن اعضای یک خانواده 4نفره و 3نفر از مهمانان آنها مصدوم شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید