• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 12 دی 1397
کد مطلب : 43309
+
-

کوتاه‌تر از گزارش

دور جدید مذاکرات با آقای گل
  پیغام برانکو به باشگاه: آمادگی طارمی را ببینید 

پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر با پایان دوران محرومیت خود با چهره‌ای جدید وارد رقابت‌ها خواهد شد. سرخپوشان تا اینجای کار در تمام نقاط مدنظر برانکو بازیکن جذب کرده‌اند و حالا تنها دغدغه برانکو یک مهاجم تمام‌کننده است. در شرایطی که گفته می‌شود که برانکو در کرواسی با یک مهاجم کروات مذاکره کرده اما بر کسی پوشیده نیست که سرمربی پرسپولیس با وجود ناراحتی هواداران همچنان علاقه زیادی به طارمی دارد. مهاجم تیم ملی شب گذشته در بازی برابر قطر گل اول بازی را به‌ثمر رساند تا در آستانه جام ملت‌ها خبر از آمادگی خود بدهد.
برانکو که برای تعطیلات به کشورش سفر کرده در تماس با مسئولان باشگاه تأکید کرده که «آمادگی طارمی را ببینید.» برانکو با این پیغام نشان داده که دوست دارد طارمی را دوباره در تیمش داشته باشد. به همین دلیل به‌نظر می‌رسد مسئولان باشگاه یک‌بار دیگر مذاکره خود را با این بازیکن آغاز کنند که البته این موضوع بعد از پایان جام ملت‌ها خواهد بود. در عین حال اگر به هر دلیلی بحث انتقال طارمی انجام نشود مهاجم خارجی برانکو برای قرارداد به ایران خواهد آمد.

نامه تراکتور به کمیته تعیین‌وضعیت و سپاهان
چند روز قبل باشگاه سپاهان از عقد قرارداد سه‌ساله با محمد مسلمی‌پور -مدافع چپ باشگاه تراکتورسازی- خبر داد و این بازیکن را در نخستین اقدام خود در نیم‌فصل نقل و انتقالات جذب کرد. بعد از این اتفاق، باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که با این بازیکن قرارداد دارد و مسلمی‌پور نمی‌‌تواند از این تیم جدا شود. در همین راستا باشگاه تراکتورسازی نامه‌ای همراه با مدارک موجود در مورد قرارداد با مسلمی‌پور به کمیته تعیین‌وضعیت ارسال کرده و از داشتن قرارداد تا پایان فصل جاری با این بازیکن خبر داده است. همچنین نامه‌ دیگری به باشگاه سپاهان ارسال و اعلام کرده که این بازیکن با تراکتورسازی قرارداد داشته و اگر شرایط بازگشت او فراهم نشود اقدامات قانونی را در این رابطه انجام خواهند داد. اما مسلمی‌پور همچنان ادعای باشگاه تراکتورسازی را رد می‌کند. این بازیکن دیروز اعلام کرد که بعد از پایان خدمت سربازی، دیگر قراردادی با باشگاه تراکتورسازی ندارد. حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این بازیکن به‌کجا خواهد رسید.

نیومایر به لیگ سوئیس رفت
مارکوس نیومایر -هافبک آلمانی نیم‌فصل اول تیم فوتبال استقلال- به تیمی از لیگ سوئیس پیوست. نیومایر که نیم‌فصل اول در تیم فوتبال استقلال حضور داشت، به تیم آرائو از لیگ سوئیس پیوست. این بازیکن که به‌دلیل عملکرد نامطلوب از استقلال جدا شده در تیم‌های زیادی حضور داشته است؛ از جمله تیم‌هایی که او در آنها بازی کرده، می‌توان به منچستریونایتد انگلیس اشاره کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید