• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40279
+
-

صدای استان‌ها

   2 درخواست از هشتگرد
از اهالی شهر جدید هشتگرد هستم. رفت‌وآمد برای ما بسیار سخت است. قرار بود متروی هشتگرد افتتاح شود. درخواست ما از مسئولان این است که این مترو زودتر افتتاح شود. بیمارستان جدیدی هم در این شهر ساخته و همین‌طور نیمه‌کاره رها شده است. در این شهر امکانات درمانی چندانی هم نداریم. مسئولان لطفا تکلیف بیمارستان نیمه‌کاره را روشن کنند. 
عباسی از البرز 

   نوبت‌دهی کلینیک مهدیه
کلینیک پزشکی مهدیه در کرمانشاه از نظر نوبت‌دهی با مشکل روبه‌روست. جمعیت زیادی به این کلینیک مراجعه می‌کنند و به دلیل بی‌نظمی در ارائه نوبت اغلب شهروندان ناچار می‌شوند ساعت‌ها برای ویزیت منتظر بمانند. 
یک شهروند از کرمانشاه 

   مشکل دریافت سند 
شهروندان ساکن در رویان برای دریافت سند مالکیت با مشکل مواجهند. زمین‌های این منطقه در مالکیت بنیاد علوی است. این در حالی است که قرار بود مشکل مالکیت زمین‌های ما حل شود. به دلیل نداشتن سند برای دریافت تسهیلات با مشکل روبه‌رو هستیم. 
سعیدی از مازندران 

پاسخ به صدای همشهری 

 یکی از شهروندان ساکن در قزوین در تاریخ 13 آبان در ستون صدای همشهری صفحه ایرانشهر در قالب پیامی با عنوان «آسفالت جاده کارخانه شیشه قزوین» به وضع این جاده انتقاد کرده بود. روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه‌وشهرسازی در پاسخ به این انتقاد اعلام کرده است: «از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت در محور قزوین-لوشان انجام شده است. ترمیم آسفالت محدوده مذکور جزو برنامه‌های آینده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین است.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید