• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 3 آذر 1397
کد مطلب : 38658
+
-

پرسپولیس ثبات دارد اما ما هم خوبیم

پرسپولیس ثبات دارد اما ما هم خوبیم

محمد زارعی جن‌قشلاقی|مسعود شجاعی این روزها به‌عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم ملی شناخته می‌شود و به‌عنوان یکی از بزرگ‌های تیم، خیلی راحت مشکل تیم ملی را به زبان می‌آورد. او اعتقاد دارد برای کم‌کردن اختلافات و کمک به تیم ملی صحبت‌هایش را رسانه‌ای کرده و با شخص خاصی مشکل ندارد. شجاعی در آستانه بازی با پرسپولیس گفت‌و‌گویی اختصاصی با همشهری ورزشی داشته است.
   محک خوبی خوردیم
به‌نظرم بازی خوبی با ونزوئلا داشتیم. می‌توانم بگویم یکی از بهترین مسابقات دوستانه‌ای بود که در چند وقت اخیر انجام داده‌ایم. ونزوئلا تیم قدرتمند و باکیفیتی بود. به هرحال سبک فوتبال تیم‌های آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی با کیفیت فنی بالا و در عین حال فیزیکی است. من خودم انتظار نداشتم ونزوئلایی‌ها تا این حد خوب باشند. هر‌چند موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما در مجموع محک خوبی مقابل این حریف خوردیم.
   خیانت به تیم ملی
متأسفانه در اردوی تیم ملی یک‌سری مشکلات به‌وجود آمد که برخی‌ دوستان رسانه‌ای و برخی ‌مسئولان دوست داشتند به آن دامن بزنند و اتفاقا این کار را هم کردند. به‌شخصه فکر می‌کنم این بدترین کاری است که می‌توان در مورد تیم ملی انجام داد و به‌نظرم خیانت است. ما هر چقدر هم با هم اختلاف‌نظر و مشکل داشته باشیم، باید بتوانیم کنار هم کار کنیم. به‌نظرم اختلاف‌نظر امری طبیعی است. وقتی قرار است ما به تورنمنت مهمی مثل جام ملت‌ها برویم، باید با هم همدل شویم حتی با وجود اختلاف نظر‌ها. متأسفانه این اتفاق تا به امروز رخ نداده اما امیدوارم با نزدیک‌شدن به رقابت‌های جام ملت‌ها وفاق و همدلی بین فوتبالی‌ها شکل بگیرد.
   با کسی دشمنی ندارم
در آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به قطر من حرف‌هایی در مورد عدم‌حمایت از تیم ملی به زبان آوردم که متأسفانه برخی ‌پیشکسوتان مانند حاج‌آقا مایلی‌کهن مصاحبه کردند و گفتند من نباید این حرف‌ها را می‌زدم، اما چرا نباید این حرف‌ها را می‌زدم؟! من برای حاج‌آقا مایلی‌کهن که مربی‌ام بوده احترام قائل هستم ولی من حرفی را زدم که به‌نظرم به تیم ملی کمک می‌کرد. حرف‌های من می‌توانست کمی برخی آدم‌ها را بیدار کند تا به‌خودشان بیایند و حداقل اختلافات را کم کنند. من تنها هدفم کمک به تیم ملی بوده و با کسی هم دشمنی ندارم و در مقابل، دوست هم ندارم حرف‌هایم برای تیم ملی حاشیه درست کند. من احساس کردم خیلی به تیم ملی کم‌لطفی می‌شود و مهم‌تر اینکه احساس کردم تیم ملی نادیده گرفته شده است. باید یک جا به قول معروف این آلارم را می‌دادیم تا مسئولان یک ذره به‌خودشان بیایند.
   نگاه شخصی نداشته باشیم
کی‌روش در آخرین مصاحبه‌اش تأکید کرد که فضای پیرامونی تیم ملی با تلاش مسئولان باید آرام باشد. به‌نظرم ما می‌توانیم اختلاف‌نظر داشته باشیم اما اینکه نگاه شخصی به ماجرا داشته باشیم، به هیچ عنوان درست نیست. اگر یک‌شخص بیاید و بگوید من با مسعود شجاعی مشکل دارم و به این خاطر می‌خواهم به تیم ملی ضربه بزنم، این بی‌انصافی و از سوی یک هموطن کم‌فروشی است. اگر ما بتوانیم با وجود اختلاف‌نظرها در کنار هم کار کنم، حتما در جام‌ملت‌ها هم نتیجه می‌گیریم.
   بازی با پرسپولیس 
خدا را شکر شرایط تراکتورسازی هم خوب است. بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. پرسپولیس به یک ثبات رسیده و چند سال خوب نتیجه گرفته ولی ما هم تیم خوبی هستیم. امیدوارم یک بازی دیدنی شود تا کسانی که آن را می‌بینند لذت ببرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید