• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 3 آذر 1397
کد مطلب : 38568
+
-

تعقیب و گریز برای دستگیری 2سارق حرفه‌ای

تعقیب و گریز برای دستگیری 2سارق حرفه‌ای


عملیات تعقیب و گریز مأموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری 2دزد تحت تعقیب، پایان خوبی داشت و آنها در نهایت با شلیک پلیس به دام افتادند.به گزارش همشهری، ساعت 7:40صبح 24آبان‌ماه مأموران گشت پلیس آگاهی در پاسگاه نعمت‌آباد به یک دستگاه خودروی پژو 405خاکستری با 2نفر سرنشین مظنون شدند که پس از استعلام مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف است. آنطور که مشخص بود، سرنشینان آن به اتهام سرقت منزل در یکی از استان‌های غربی کشور تحت تعقیب بودند و شماره پلاک خودروی آنها در سیستم ثبت شده بود. در چنین شرایطی مأموران گشت پلیس آگاهی به راننده خودرو دستور ایست دادند اما او به جای توقف، سرعت ماشین را بیشتر کرده و با انجام حرکات خطرناک به سمت بزرگراه شهید چراغی اقدام به فرار کرد.

همین آغاز عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری دزدان تحت تعقیب بود. مأموران در چند نوبت به راننده خودروی متواری دستور ایست دادند اما او برخلاف دستور پلیس همچنان به فرار خود ادامه می‌داد. حتی مأموران چند تیر هوایی شلیک کردند که باعث شد خودرو در تقاطع یافت‌آباد متوقف شود اما با وجود این، راننده آن به جای تسلیم‌شدن به تعدادی از خودروها کوبید و بار دیگر به فرار خود ادامه داد.این‌بار مأموران گشت پلیس آگاهی برای جلوگیری از وارد‌شدن خسارت به‌ خودروهای شهروندان به‌صورت پیاده وارد عمل شدند تا سرنشینان آن ‌را مهار و دستگیر کنند که ناگهان راننده پژو 405به‌صورت دنده عقب حرکت و با یکی از مأموران برخورد کرد. همین اتفاق باعث شد که مأمور پلیس از ناحیه هردو پا مصدوم شود. در نهایت مأموران چند تیر به لاستیک‌های خودروی متهمان شلیک کردند و موفق به دستگیری راننده و سرنشین دوم خودرو شدند.

به گفته سرهنگ سعدالله گزافی، معاون عملیات پلیس آگاهی تهران، متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی تهران منتقل شدند و افسر گشت پلیس آگاهی نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فیاض‌بخش انتقال یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید