• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 14 مهر 1397
کد مطلب : 32975
+
-

تکذیب افزایش قیمت سمعک

عضو هیأت مدیره انجمن علمی شنوایی‌شناسی ایران، گفت: قیمت سمعک طی روزهای اخیر هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته؛ بلکه بعضی از مدل‌های آن با کاهش قیمت نیز مواجه بوده است.
علی رضی‌پور، عضو هیأت مدیره انجمن علمی شنوایی‌شناسی ایران افزود: دغدغه اصلی امروز جامعه ناشنوایی بحث توانمندبخشی آنهاست و سؤال اساسی این است که دستگاه‌های متولی و دولت تاکنون چه خدماتی به آنها ارائه داده‌اند. باید بپرسیم که تاکنون چند نفر از افراد ناشنوا مشمول قانون 3درصد استخدامی معلولان شده‌اند و آیا دولت به این قانون پایبند بوده است.
رضی‌پور ادامه داد: طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت سمعک در رسانه‌ها منتشر شد که علت اصلی آن مباحث سیاسی و جناحی و همچنین سودجویی برخی از افراد از آشفته‌بازار ارزی بوده و هم‌اکنون قیمت سمعک نه‌تنها نسبت به گذشته هیچ‌گونه افزایشی نداشته است بلکه در برخی از سمعک‌ها شاهد کاهش قیمت بوده‌ایم.وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که سمعک‌ها توسط عده‌ای احتکار شده‌اند، توضیح داد: درحال حاضر تعداد زیادی سمعک در مراکز درمانی مجاز وجود دارد و به قیمت مناسب به‌دست بیماران می‌رسد.حال باید بپرسیم که چرا این رسانه‌ها بدون ارائه مستندات اقدام به انتشار این خبرها کرده‌اند.(ایرنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید