• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 13 شهریور 1397
کد مطلب : 29327
+
-

با مردم

با مردم



  برخورد با محتکران کالاها
سلام. با رشد چشمگیر قیمت‌ها و به‌هم ریختن وضعیت اقتصادی، حداقل انتظار مردم برخورد با احتکارکنندگان است. البته در کنار اینها باید با مدیرانی که مسئول نظارت بر اینگونه موارد احتکار شده بوده و در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند نیز برخورد شود.
2132...0912

  احساس مسئولیت نمی‌کنند
با عرض سلام و وقت بخیر به شما دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. اوایل انقلاب مسئولان دولتی، هم احساس مسئولیت می‌کردند و هم ترس از گناه داشتند اما بعدها با اینکه احساس مسئولیت می‌کردند ترس از گناه نداشتند. هم‌اکنون متأسفانه مسئولان این روزها نه‌تنها احساس مسئولیت نمی‌کنند بلکه احساس گناه را هم فراموش کرده‌اند.
غریب‌نواز از تهران

  درخواست از مسئولان
سلام وقت بخیر. موضوعی را که مطرح می‌کنم احتمالا مشکل بسیاری از شهروندان باشد که با مطرح کردن آن از مسئولان درخواست می‌کنم راهکاری به ما ارائه کنند. کارگری فنی هستم با 20سال سابقه بیمه، مدت 7‌ماه است که بیکار شده‌ام و به غیر از یارانه اندکی که دریافت می‌کنم درآمد دیگری ندارم. در این مدت هرچه دنبال کار گشتم حتی به عنوان  کارگر ساده ساختمانی یا نیروی خدماتی موفق نشدم. به‌دلیل مستأجری چند‌ماه کرایه خانه‌ام که در زیرزمینی 35متری است عقب افتاده، از طرفی صاحبخانه با افزایش رهن و اجاره انتظار پرداخت آن ‌را دارد، 2فرزند دانش‌آموز دارم که باید مخارج تحصیل آنها را تأمین کنم. لطفا منتشر کنید بلکه مسئولان برایمان راهکاری ارائه کنند!
قویدل، کارگر بیکار

  درخواست از شهرداری واوان
سلام. بیش از 20روز است شهرداری شهرک واوان با تعطیل کردن خدمات شهری مشکلات زیادی را برای ساکنان ایجاد کرده است. این درحالی است که هربار که مشکل را از مسئولان شهرداری واوان پیگیری می‌کنیم، از خود سلب مسئولیت کرده و می‌گویند انجام کارهای خدمات شهری را به پیمانکار واگذار کرده‌ایم! لطفا منعکس کنید.
گلایه تعدادی از ساکنان

  درخواست از مسئولان مؤسسه قلم‌چی
سلام. خسته نباشید. پس از ثبت‌نام فرزندم در مؤسسه قلم‌چی برای شرکت در آزمون‌های آن مؤسسه، بنا به دلایل موجهی منصرف شدم اما مسئولان یکی از شعبات این مؤسسه آموزشی انصراف را به شرطی می‌پذیرند که من هزینه‌های پرداختی را دریافت نکنم! متأسفانه عنوان می‌کنند همانطوری‌که در مغازه‌ها اجناس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود، این مؤسسه هم مبلغ یک میلیون و 200هزار تومان شما را عودت نخواهد داد. از مسئولان مؤسسه قلم‌چی درخواست پیگیری دارم.
یک معلم از تهران

  بیکاری فارغ‌التحصیلان 
سلام. نزدیک 2سال است که فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد رشته فقه و حقوق شده‌ام و چون سابقه کار ندارم هرجا مراجعه می‌کنم دنبال افراد باسابقه کار می‌گردند. لطفا بنویسید پس تکلیف افرادی مثل من که سابقه ندارند چه می‌شود؟ به مسئولان بگویید فکری هم به حال فارغ‌التحصیلان بیکار بکنند.
8134...0935

  چرا کسی جوابگو نیست؟
با سلام. بازنشسته‌ای هستم با حقوق یک میلیون و 300 هزار تومان. متأسفانه با این وضع آشفته بازار این حقوق کفاف زندگی هیچ‌کسی را نمی‌دهد. از طرفی هر روز شاهد افزایش قیمت میوه، مرغ، گوشت و... هستیم. نمی‌دانم مسئولان چه زمانی می‌خواهند در مورد این وضع آشفته اقدام کنند. به خدا قسم با این حقوق‌ها نمی‌توان زندگی کرد و هر روز باید شرمنده باشیم. چرا کسی جوابگو نیست؟
1176...0912

  آلایندگی جوی
با عرض سلام. با اینکه مسئولان ذی‌ربط می‌دانند که خودروهای بی‌کیفیت فاقد معاینه فنی، قدیمی و فرسوده در کنار فرآورده‌های نفتی آلوده از مهم‌ترین دلایل آلایندگی جوی و آلودگی هوا هستند اما برای ریشه‌کنی مشکلات فوق اقدامی نمی‌کنند؟ 
4563...0938

  وعده هایشان عملی نمی‌شود
باعرض سلام. معلولی از کار افتاده هستم. از وعده‌های عمل نشده مسئولان خسته شده‌ام. رئیس سازمان بهزیستی که هم‌اکنون سرپرست وزارت کار هم معرفی شده است هرچند وقت یک‌بار مصاحبه می‌کند و می‌گوید برای معلولان حداقل‌بگیر پایه حقوق شورای کار را درنظر گرفته‌ایم! اما متأسفانه فقط در حرف است و وعده‌هایشان عملی نمی‌شود. همین وعده‌های عملی نشده بزرگ‌ترین ضربه روحی را به ما معلولان وارد می‌کند. لطفا به گوش مسئولان ذیربط برسانید. با سپاس فراوان از زحمتکشان روزنامه همشهری.

این خبر را به اشتراک بگذارید