• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192095
+
-

با مردم/میوه‌فروشی‌های سیار بزرگراه آیت‌الله سعیدی ساماندهی شوند

من ساکن منطقه نعمت‌آباد واقع در منطقه 19شهرداری تهران هستم. مدت‌هاست که تعدادی میوه‌فروش سیار در بزرگراه آیت‌الله سعیدی مسیر جنوب به شمال سر پاسگاه نعمت‌آباد مستقر شده‌اند و توقف خودروها جهت خرید میوه از آن‌ها موجب ترافیک سنگین یا حتی تصادف در این مسیر می‌شود. خواهشمندیم مسئولان با ساماندهی این افراد در یک مکان مناسب مشکلات ناشی از حضورشان در این مسیر را رفع کنند.
مقیمی از تهران

کنترل قیمت مواد شوینده باید از اولویت‌های کنترل قیمت‌ها باشد
قیمت یک قالب صابون تولید داخل از یک سال قبل تاکنون چند برابر شده است و این فقط یک قلم از اقلام مورد نیاز وسایل و مواد بهداشتی لازم و ضروری برای چندین بار مصرف فردی روزانه همه اشخاص است که بر استفاده از آن و تمیز بودن تأکید فراوان شده است، چه رسد به بقیه مواد شست‌وشوی بهداشتی گران‌تر شده مانند انواع پودر لباسشویی و ظرفشویی و شامپو مایعات ضد‌میکروب و باکتری‌کش و غیره، با قیمت‌های سنگین و بسیار زیاد که متأسفانه بسیاری از مردم قادر به خرید و تهیه آنها نیستند.
محمود بلیغیان از اصفهان

تالاب «قوری گل» تبریز را دریابید
چند سالی است که در پی کاهش بارندگی، تالاب قوری گل تبریز به‌شدت کم آب شده است. این موضوع باعث شده تا عده‌ای سودجو ازاین فرصت استفاده کرده و اقدام به خرید زمین و ساخت و ساز در اطراف این تالاب قدیمی و زیبا کنند. از مسئولان خواهشمندیم با اتخاذ تدابیر مناسب هم جلوی این سودجویی را بگیرند و هم نسبت به احیای این جاذبه طبیعی اقدام کنند.
دوست‌حقی از تبریز

پیامک
چرا سازمان هواپیمایی کشور با شرکت‌های هواپیمایی متخلف برخورد نمی‌کند

شرکت‌های مختلف هواپیمایی مکرر مرتکب تخلف می‌شوند. تخلفاتی ازجمله افزایش کرایه غیرمصوب، پذیرایی نکردن، کم کردن فاصله صندلی‌ها، لغو مکرر پروازها، پاسخگو نبودن، بازنگرداندن پول پروازهای لغو شده و غیره. اما در مواجهه با هیچ‌کدام از این تخلفات دیده نشده سازمان هواپیمایی کشوری ورود کند. چه‌کسی مسئول نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی است و تا چه زمانی باید کم‌کاری‌ها و تخلفات آنها را تحمل کرد؟
رحمتی از تهران

با موتور‌سیکلت‌های متخلف برخورد جدی شود
ظاهرا هیچ‌کدام از قوانین راهنمایی و رانندگی برای موتورسواران صدق نمی‌کند! مثلا در زمان ترافیک از پیاده‌رو عبور می‌کنند و عابرین را به دردسر می‌اندازند. هنگام قرمز شدن چراغ راهنمایی توقف نمی‌کنند و چراغ را رد می‌کنند. چند وقتی هم هست که بسیاری از آنها یا پلاک‌هایشان را مخدوش می‌کنند و یا با ماسک روی آن را می‌پوشانند! این اقدام جدای از غیرقانونی بودن موجب می‌شود که اگر زمانی یکی از این موتور‌سواران با عابر پیاده‌ای برخورد کرد یا سرقتی را انجام داد قابل ردیابی و شناسایی نباشد. پیشنهاد می‌کنم پلیس با وضع مقررات سخت و جریمه‌های سنگین جلوی این قبیل بی‌قانونی‌ها را بگیرد.
محبی از تهران

چرا قسمت آموزشی اپلیکیشن شاد فقط مختص مشترکین همراه اول است؟
معلوم نیست به چه دلیل بخش آموزشی اپلیکیشن شاد که مخصوص کودکان است تنها برای مشترکین اپراتور همراه اول فعال و قابل استفاده است. پس تکلیف افرادی مثل من که مشترک اپراتورهای دیگر هستند و برای آموزش فرزندشان ناچار به استفاده از این اپلیکیشن هستند چیست؟
 مریم از کرج

پیام
ثبت‌نام گاز مایع در شهرستان بوشهر دائمی شود

تعداد زیادی از اهالی شهرستان بوشهر از گاز مایع برای گرمایش و پخت‌وپز در منازل‌شان استفاده می‌کنند.از آنجا که دریافت و پر کردن کپسول‌های گاز مایع سهمیه‌بندی است افراد باید وارد سامانه شده و ثبت‌نام کنند.مشکل اینجاست که هر چند وقت یک‌بار این سامانه غیرفعال می‌شود و ما مجبوریم مجددا اقدام به ثبت‌نام و پر کردن فرم کنیم. درخواست‌مان این است که ثبت‌نام دائمی شود تا این همه دچار دردسر و زحمت نشویم.
خدوم از بوشهر

کارمندان دولت مبلغی برای سفر دریافت کنند
به‌قدری قیمت‌ها در همه زمینه‌ها علی الخصوص مسافرت و هزینه‌های مربوط به آن بالا رفته و گران شده که قشر متوسط خصوصا کارمندان، تقریبا قادر به سفر کردن نیستند. جا دارد مسئولان مبلغی را متناسب با تعداد افراد خانواده‌های کارمندان، به‌طور سالانه برای‌شان درنظر بگیرند یا با هتل‌ها و اقامتگاه‌ها قرارداد ببندند تا این قشر بتوانند حداقل یک‌بار در سال خانواده خود را به مسافرت ببرند.این کار اقدامی بسیار مفید در جهت کمک به سلامت روان طبقه کارمند است که تعدادشان هم کم نیست.
نریمان از تهران

به‌کار‌گیری مجدد بازنشستگان ممنوع شود
 در برخی از ادارات و سازمان‌ها عده‌ای از افراد بازنشسته که از قضا حقوق کامل و 30روزه هم دریافت می‌کنند در قالب مشاور یا عناوین اینچنینی دوباره به‌کار برمی‌گردند و حقوق و مزایا دریافت می‌کنند.این وضعیت عین بی‌انصافی و اجحاف در حق جوانانی است که با هزار امید و آرزو تا مقاطع بالا تحصیل کرده‌اند و برای ساختن آینده خود و تشکیل زندگی به‌دنبال اشتغال هستند. از مسئولان درخواست داریم تا ضمن برخورد قاطع با به‌کارگیری مجدد بازنشستگان با آن به شکل تخلف برخورد کرده و این قبیل افراد را مشمول جریمه کنند.
سلوکی از قزوین





 

این خبر را به اشتراک بگذارید