• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192068
+
-

آماربازی

11
رکورد حضور در تیم منتخب هفته در فصل جاری لیگ برتر به رامین رضاییان رسید. رامین طی 29هفته گذشته 11بار به‌عنوان بهترین مدافع راست هفته به تیم منتخب رسیده و از این لحاظ رکورددار است. اختلاف او با نفرات دوم و سوم آنقدر هست که حتی اگر در هفته سی‌ام راهی به تیم منتخب نداشته باشد، باز هم رکورددار خواهد ماند. نزدیک‌ترین رقیب به رامین هم یکی دیگر از بازیکنان سپاهان است. شهریار مغانلو 9بار در تیم منتخب حاضر بوده و دومین رکورددار این فصل محسوب می‌شود. شهریار در این فصل 12گل زده، 6پاس گل داده و 2پنالتی گرفته تا در 20گل تیمش نقش داشته باشد. رامین رضاییان هم با 7گل و 7پاس گل روی 14گل سپاهان تأثیرگذار بوده است.

07
3بازیکن از 3تیم صدر جدولی با 7حضور در تیم‌های منتخب هفته، رتبه سوم را از این لحاظ در اختیار دارند. بعد از رامین رضاییان و شهریار مغانلو که رکوردداران حضور در تیم منتخب هستند، رتبه سوم مشترکا به مهدی قائدی، امید نورافکن و مهدی ترابی رسیده است که هر کدام 7بار در تیم منتخب حاضر بوده‌اند. در میان این 3نفر مهدی ترابی بیشترین تأثیرگذاری روی گل‌ها را داشته اما قائدی بالاترین رتبه را در جدول بازیکنان لیگ دارد. ترابی با 7گل و 8پاس گل روی 15گل پرسپولیس نقش‌آفرینی کرده است. قائدی هم 9گل و 3پاس گل داشته اما با معدل نمرات 7.48دومین بازیکن برتر لیگ محسوب می‌شود.

49
بازیکنان سپاهان بیش از بازیکنان هر تیم دیگری در تیم منتخب هفته لیگ برتر حضور داشته‌اند. جدول‌های متریکا نشان می‌دهد سپاهانی‌ها 49بار به تیم منتخب هفته رسیده‌اند و از این لحاظ رکورددار هستند. 3تیم بعدی استقلال، پرسپولیس و تراکتور هستند که اختلاف ناچیزی دارند و ممکن است در روز پایانی جابه‌جا شوند. استقلالی‌ها 34بار و پرسپولیسی‌ها 33بار در تیم منتخب متریکا حضور داشته‌اند و تعداد حضورهای تراکتوری‌ها هم 32 بوده است. در بخش کمترین‌ها به اعداد جالبی برمی‌خوریم. بازیکنان نفت مسجدسلیمان فقط 6بار به تیم منتخب رسیده‌اند که 4بار از این 6بار مربوط به همان هفته اول است؛ یعنی در هفته اول 4بازیکن از نفت به‌اضافه 7بازیکن از تیم‌های دیگر در تیم منتخب حاضر بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید