• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 23 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191682
+
-

با مردم/جرثقیل‌های پارک شده در خیابان طرقی سد معبر کرده اند

بیش از 2سال است 3دستگاه جرثقیل در خیابان طرقی در نزدیکی میدان رسالت پارک شده‌اند که باعث سد معبر برای اهالی به‌خصوص نمازگزاران مسجد واقع در این خیابان شده‌اند. جدای چهره زشتی که برای این منطقه رقم زده‌اند می‌توانند خطرساز بوده و باعث وقوع حادثه‌ای شوند. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به تعیین تکلیف این جرثقیل‌ها و انتقال آنها به محدوده خارج از شهر اقدام کنند.
باقری از تهران

تقدیر از دانش‌آموزان شامل همه دانش‌آموزان ممتاز باشد
آموزش و پرورش شهر قدس (تهران) در مراسمی از دانش‌آموزان ممتاز شاهد قدردانی کرد که بسیار ارزنده است. سؤال این است که باقی مدارس چه مشکلی دارند که نباید دانش‌آموزان ممتاز آنها مورد تقدیر قرار گیرند؟ دریافت هدیه و تقدیرنامه برای دانش‌آموزان بسیار دلگرم‌کننده است و جا دارد در این زمینه برای همه یکسان عمل شود تا احساس تبعیض بین دانش‌آموزان ایجاد نشود.
صلاحی از شهرقدس تهران

پارک لاله، پر از سگ‌های بدون قلاده و افرادی با رفتارهای ناشایست
چند شب قبل فرزند خردسالم را برای هواخوری به پارک لاله بردم. متأسفانه پارک پر از افرادی بود که سگ‌های بدون قلاده همراهشان بود که منجر به ایجاد ترس در کودکم شده بود. در گوشه و کنار پارک هم تعداد زیاد گربه‌ها آزاردهنده بود. بدتر از اینها حضور پرشمار برخی افراد با اعمال مغایر ‌شان انسانی در پارک واقعا شرم آور بود. حتی در قسمت بازی کودکان نیز افرادی بودند که شئونات اخلاقی را رعایت نمی‌کردند. از مسئولان تقاضا می‌شود امنیت را به پارک زیبای لاله بازگردانند.
تقوی از تهران

پیامک
مشکل مسکن نیازمند ورود جدی مسئولان ارشد است

شرایط مسکن بسیار نگران‌کننده است و به‌نظر جا دارد مسئولان برای هر خانواده یک مسکن، اقدامی انقلابی کنند و اجازه ندهند هر روز بر تعداد افراد بی‌خانه افزوده شود. هم‌اکنون رهن و اجاره یک خانه در وسط تهران برای هر کسی مقدور نیست و قشر خاصی می‌توانند در این محدوده خانه اجاره کنند. اگر موضوع مسکن و وضعیت اجاره و رهن به درستی مدیریت نشود در آینده نزدیک معضلات اجتماعی بسیاری دامن جامعه را خواهد گرفت.
دلاوری از ملایر

قیمت نان در دید مشتریان نصب شود
اداره تعزیرات نظارت جدی کند که نانواها قیمت نان را در داخل نانوایی‌ها در مقابل دید مشتری درج کنند. متأسفانه برخی نانوایی‌ها قیمت نان را با یک عدد کیسه پلاستیکی حساب می‌کنند و حتی برخی مشتریان که نیازی به آن ندارند نیز پول کیسه را می‌پردازند.
آشتیانی از تهران

نظارت بر فروش آبغوره و آبلیمو بسیار ضروری است
با قرار گرفتن در نیمه فصل بهار و گرم شدن تدریجی هوا، استفاده از نوشیدنی‌های خنک مانند شربت آبلیمو بیشتر می‌شود و بازار فروش آبلیموهای تقلبی که از آب زردرنگ کاه و جوهر لیمو و روش‌های دیگر غیربهداشتی تهیه می‌شود هم گرم‌تر می‌شود، لذا توقع می‌رود مردم با دقت در انتخاب آبلیموهای سالم و با استانداردهای واقعی، مراقب مکر شیادان و سودجویان، حتی با مارک‌های معروف باشند و مسئولان نیز بر این موضوع نظارت جدی و مستمر کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیام
سنوات بازنشستگان آموزش و پرورش واریز نشد

مدت‌هاست از بازنشستگی من می‌گذرد و هنوز خبری از واریز سنوات بازنشستگی من نیست. با پیگیری‌های بسیار معلوم شد شهریورماه امسال سنوات این قشر پرداخت می‌شود و می‌گویند رتبه بندی‌ها باید تکمیل شود و درواقع رتبه‌بندی را بهانه این تأخیر کرده‌اند. در این فاصله همسرم نیز از صداوسیما بازنشسته شده و از قرار معلوم پرداخت سنوات وی نیز 2سال زمان می‌برد. سؤال این است که اولا چرا این همه تأخیر و تضییع حقوق. در ثانی پول 2سال دیگر به اندازه امروز ارزش دارد ؟
فخاری از تهران

احیای حقابه ایران از هیرمند نیازمند پیگیری جدی است
حقابه ایران از هیرمند در طول دهه‌ها وجود داشته است و چیز جدیدی نیست که نیاز باشد مسئولان درخصوص آن مدام  نظر بدهند. یک حقی از دیر باز بوده و اکنون هم هست با این تفاوت که در نتیجه مماشات کشور همسایه این حقابه قطع شده و به نقاط دیگری جاری می‌شود. مسئولان محکم در مذاکرات بر حق کهن سرزمین اصرار کرده و آن را پس بگیرند تا استان سیستان و بلوچستان از این وضعیت رهایی یابد.
میرشکار از زاهدان

کرایه مسیر صادقیه به پرند چند برابر شده است
بعد از اعلام قیمت‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس یکباره قیمت کرایه صادقیه به پرند 2 برابر شد درحالی‌که رقم اعلامی مصوب شورای شهر از این کمتر است. بسیاری افراد ازجمله قشرکارگر واقعا توان پرداخت این کرایه‌های 2برابری را ندارند و هر روز بین راننده و مسافران دعوا و جنگ اعصاب است. لطفا بر رعایت حقوق مسافران نظارت شود.
طاهری ازپرند تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید