• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191481
+
-

نکته بازی/ تیم‌داری به سبک ایرانی

افزایش هزینه‌ها، گرانی بلیت سفر و تهیه اقامتگاه موقت، به یکی از مشکلات بزرگ تیم‌های باشگاهی در ایران تبدیل شده است. در حالت عادی هم اوضاع باشگاه‌داری در کشورمان مساعد نبود، چه برسد به حالا که هر سفر تیم‌ها برای برگزاری یک مسابقه بیرون از استان، چند 10میلیون تومان هزینه برمی‌دارد. فصل گذشته به همین دلیل خیلی از تیم‌هایی که جایگاهشان در جدول تثبیت شده بود در هفته‌های پایانی از حضور در مسابقات بیرون از خانه خودداری کردند. امسال هم اوضاع به همان سختی است، آنقدر که چوکای تالش تیم قعرنشین لیگ یک برای بازی روز چهارشنبه در زمین چادرملو یزد، پول سفر نداشت و نهایتا بنا به روایت این باشگاه، هزینه ایاب و ذهاب را با کمک مدیرکل ورزش گیلان و گروهی از خیرین فراهم کرد. خسته نباشید واقعا!

شما هم مراقب خودت باش!
پرسپولیس در آستانه قهرمانی لیگ قرار گرفته. در همین راستا علیرضا بیرانوند با انتشار متنی از هواداران خواسته با حضور حداکثری در ورزشگاه، به‌اصطلاح «بترکانند» و کمک کنند پرسپولیس به جام نزدیک‌تر شود. خیلی هم خوب؛ فقط نکته اینجاست که خود علیرضا باید مراقب باشد با آن اعتماد به نفس کاذبش، کار دست تیم ندهد. بیرو امسال جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و از عوامل موفقیت تیم به شمار می‌آمده است. با این حال به‌نظر می‌رسد گاهی او زیاد از حد به‌خودش اعتماد دارد. بیرو در چندین بازی اقدام به دریبل بازیکنان حریف و دیگر کارهای نمایشی کرده که یکی، دو بار نزدیک بوده برای پرسپولیس گران تمام شود. حالا که داری دعوت می‌کنی، خودت هم احتیاط کن برادر!

کاش حذفی هم به هم بخورند
اگرچه دربی تهران را پرسپولیس با یک گل برد اما به‌نظر می‌رسد این بازی یک برنده بزرگ‌تر هم داشت؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال! بعد از 2هفته وقتی احکام متخلفان دربی صادر شد، خبر چندانی از محرومیت قطعی و دندانگیر بازیکنان و مربیان در کار نبود، بلکه فقط این ارقام جریمه آنها بود که جلب توجه می‌کرد. بر این اساس متخلفان دربی تهران مجموعا به پرداخت بیش از 500میلیون تومان جریمه محکوم شدند که برای یک بازی، درآمدزایی چشمگیری به شمار می‌آید. فدراسیون هزار تا چاله مالی دارد که با این پول می‌تواند چند تا از آنها را پر کند. احتمالا الان اعضای کمیته انضباطی دور هم نشسته‌اند و دعا می‌کنند پرسپولیس و استقلال در جام‌حذفی هم به هم بخورند. مگر 500میلیون برای یک بازی، کم پولی است؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید