• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191404
+
-

نقل قول

هر ایرانی یک مراقب سلامت
حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت: دولت پروژه بسیاری مهمی را با عنوان «هر ایرانی مراقب سلامت خودش را بشناسد» در دست اقدام دارد که این برنامه برای ۵۵میلیون نفر اجرا خواهد شد و امیدواریم تا پایان امسال، ۷۰درصد جمعیت را تحت پوشش قرار دهیم و با کاهش نسبت جمعیت به مراقب، به مرحله‌ای برسیم که مراقبان سلامت، فعالانه با خانواده در تماس  و پیگیر فعال برنامه‌های بهداشتی باشند.

شهریه سال آینده اعلام نشده
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش: برخی از تماس‌های مردمی و گزارش‌های واصله نشان می‌دهد مدیران و مسئولان برخی مدارس غیردولتی این روزها به اعلام شهریه برای سال آینده اقدام  و به اولیا توصیه کرده‌اند برای ثبت نام در کلاس‌های تابستان، حتما هرچه سریع‌تر شهریه‌های سال آینده را واریز کنند. برخی از مدارس نیز با بیان اینکه شهریه اعلام شده به‌صورت علی الحساب خواهد بود؛ وعده داده‌اند که برای خانواده‌هایی که شهریه علی الحساب را پرداخت می‌کنند در پرداخت شهریه سال آینده تخفیفاتی اعمال خواهند کرد.

خدمات نوین انتقال خون در خدمت بیماران تالاسمی
مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران: یک‌چهارم خون اهدایی کشور برای بیماران تالاسمی استفاده می‌شود. در حال حاضر در کشور ۲۳هزار مبتلا به بیماری تالاسمی داریم که حدود 4هزار نفر از این تعداد به‌طور دائمی خون استفاده می‌کنند. باقی افراد جامعه از مصرف‌کنندگان مقطعی خون هستند. برای تامین سلامتی این بیماران سالانه ۵۰۰هزار واحد خون تهیه و توزیع می‌شود.

آغاز ساخت ۳۵واحد مسکونی برای مددجویان تهران
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد: عملیات اجرایی طرح ۳۵واحدی مسکن مددجویان در شهرری، با کمک خیران و وصیت ثلث ماترک آیت‌الله رسولی محلاتی با مشارکت کمیته امداد انجام خواهد شد. این پروژه ۳۵واحدی در زمینی با حدود هزار مترمربع و دارای واحدهای با مساحت حدود ۷۰متر احداث می‌شود. این مجتمع به‌صورت دوره‌ای در اختیار خانواده‌های ایتام و زوج‌های جوان قرار خواهد گرفت تا پس از توانمند شدن، این واحدها در اختیار خانواده‌های دیگر قرار گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :