• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191056
+
-

با مردم/فشار کم آب در نارمک به چه دلیل است؟

مدت‌هاست فشار آب در نارمک واقع در منطقه8 شهرداری تهران پایین است. بعد از پیگیری هم عنوان می‌کنند مشکل از فشار آب نیست؛ پمپ آب ساختمان را بررسی کنید! چرا باید مسئولان ملاک فشار آب را پمپ آب درنظر بگیرند. آیا این درست است؟
قربان‌نژاد از تهران

روستای جرسقان نیازمند آسفالت است
جرسقان، روستایی از توابع بخش مرکزی شیراز در استان فارس است که آسفالت نبودن جاده ورودی این روستا به شهرک صنعتی مشکلات زیادی ایجاد کرده است. از مسئولان تقاضا داریم در ساعات ترافیک به روستا مراجعه کنند و ببینند چطور در یک روستای بدون جاده آسفالته ترافیک قفل شده است!
جرسقانی از شیراز

تمدید کارت‌های بانکی خودکار باشد
تجربه دوران کرونا و انجام بسیاری از امور از راه دور نشان داد می‌توان بسیاری  ازکارها را بدون حضور فیزیکی به سرانجام مطلوب رساند. یکی از این کارها تمدید خودکار کارت‌های بانکی بود که اکنون دوباره به روال قبلی بازگشته است یا لااقل در بانک سپه اینطور است. وقتی یک کارت بانکی سالم است و تراکنش معمول و فعال دارد چه دلیلی دارد که خودکار تمدید نشود. فرق الان با ایام کرونا چیست جز اینکه اکنون ترافیک بیشتر است. اگر روزانه چند ده هزار نفر نخواهند برای تمدید کارت از خانه خارج شوند قطعا به حال شهر و ترافیک و مراجعات بانک‌ها و شلوغی باجه‌ها مؤثر خواهد بود.
رضایی از شهرری

پیامک
چرا سود وام قرض‌الحسنه را اول کار مسدود می‌کنند؟

بعد از حدود یک‌ماه پیگیری، ۹۰ میلیون وام فرزندآوری برای فرزند سوم‌ام گرفتم که روی پول پیش خانه گذاشته و به صاحبخانه بدهم. روزی که برای گرفتن پول به بانک رفتیم دیدم 4میلیون از پول را برای سود وام قرض الحسنه مسدود کرده‌اند. اصلا چرا وام قرض الحسنه باید سود داشته باشد و دیگر اینکه چرا سود را بین اقساط تقسیم نمی‌کنند که به وام گیرنده فشار نیاید و بتواند روی رقم وام کامل حساب کند؟
نیر‌زاده از تهران

 خط اتوبوس آزادی- رباط کریم به نزدیک پادگان پرند منتقل شود
سربازان بسیاری در پادگان‌های پرندک (شهید انشایی) مشغول به خدمت هستند که اغلب آنها از تهران می‌آیند و برای رسیدن به پادگان تنها وسیله عمومی حمل و نقل‌شان خط اتوبوس آزادی به رباط کریم است که با پادگان حدود 9کیلومتر فاصله دارد. با توجه به ضرورت حضور سربازان درپادگان در صبح زود، خانواده‌ها مجبورند خود اقدام به رساندن آنها کنند یا اگر وسیله نقلیه عمومی پیدا نکنند متحمل هزینه بسیار شوند که با توجه به خارج شهر بودن پادگان بحث تأمین امنیت هم مطرح است. تقاضا می‌شود اتوبوسرانی تهران یا شهرستان رباط‌کریم با همکاری یکدیگر این خدمت ماندگار را به‌خاطر سربازان انجام دهند و اتوبوس‌های آزادی رباط کریم را تا نزدیکی‌های پادگان پرندک درنظر بگیرند تا دغدغه سربازان و خانواده‌هایشان کم شده و همچنین از هزینه‌های سنگین رفت‌وآمد آنها کاسته شود؛ ضمن آنکه قطعا باعث تامین امنیت بیشتر سربازان خواهد بود.
کاهندی از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید