• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190733
+
-

چرا عطایی جواب تندروان را نداد؟

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد قبل از اعزام تیمش به جام باشگاه‌های آسیا از رفتارهای مربیان تیم ملی گلایه کرد

چرا عطایی جواب تندروان را نداد؟

 لیست تیم والیبال شهداب یزد برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا دیروز منتشر شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد محمدرضا حضرت‌پور نمی‌تواند این تیم را در بحرین همراهی کند. حضرت‌پور برای فصل بعد لیگ برتر با شهداب به توافق رسیده است و بعد از مصدومیت محمدرضا موذن قرار بود او در جام باشگاه‌ها برای تیم جدیدش بازی کند اما بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی این اجازه را به او نداد. حضرت‌پور بازیکنی است که سرمربیان شهداب و تیم ملی را رودرروی هم قرار داده است. محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب دیروز در نشست خبری‌اش از عطایی گلایه کرد: «به سرمربی تیم ملی حق می‌دهم که به فکر تیم خودش و مسابقات پیش رو باشد اما اگر فنی با هم صحبت می‌کردیم، به این نتیجه می‌رسیدیم که حضور حضرت‌پور در این بازی‌ها به‌مراتب از اردوهای تیم ملی کارایی بیشتری داشت.» تندروان معترض است که چرا عطایی تماس‌های تلفنی را بی‌جواب گذاشته: «با آقای عطایی تلفنی هم صحبت کردم اما تلفن بعدی من را جواب نداد. به‌نظرم مشورت درست نگرفته و غرضی این وسط نیست. این فرصت را از دست دادند که یک بازیکن‌شان در کوران مسابقات قرار بگیرد.» او معتقد است که حضور در مسابقه به نفع بازیکنان تیم ملی است: «همه تیم‌های دنیا هم مسابقات را به تمرینات طولانی‌مدت ترجیح می‌دهند. مطمئن باشید چند بازیکن تیم ملی که با ما هستند، در لیگ ملت‌ها بسیار خوب به تیم ملی کمک خواهند کرد. چون مسابقه رسمی بسیار بهتر از بازی‌های تدارکاتی است.»
روزهای گذشته گفته شد که بعضی از مربیان حاضر در کادر فنی تیم ملی، برای تیم‌های فصل بعدشان در لیگ با بازیکنان شهداب تماس گرفته‌اند. شهدابی‌ها که قبل از جام باشگاه‌های آسیا، انتظار این اتفاقات را نداشتند، معترضند. تندروان از این مربیان هم گلایه کرد: «بعضی از دوستانی که در کار مربیگری و بازی هستند، برای دیده شدن دنبال راه‌های دیگری هستند. ترجیح می‌دهم کارگر یک امپراتوری قوی باشم تا اینکه پادشاه یک سلطنت شکست‌خورده. این مسائل بیشتر برای خودنمایی است و فرقی نمی‌کند سنگ‌اندازی برای شهداب یزد باشد یا هر قسمتی از والیبال.»

  معروف از ترکیه به بحرین می‌رود
شهداب برای حضور در جام باشگاه‌ها شاید مهدی مهدوی پاسورش را هم نداشته باشد. مهدوی مشکل خروجی دارد و هنوز مطمئن نیست که می‌تواند تیم را همراهی کند یا نه. به‌خاطر همین اسم سعید معروف هم در لیست این تیم قرار گرفته است. معروف برای تیم فنرباغچه ترکیه بازی می‌کند. با اینکه این تیم نتوانست به فینال برسد اما هنوز درگیر مسابقات لیگ ترکیه است. تیم معروف برای سوم و چهارمی بازی می‌کند و تا روز اعزام نمی‌تواند همراه شهداب باشد. تندروان به همشهری گفت: «معروف تا روز اعزام تیم درگیر مسابقات ترکیه است و از همان جا به بحرین می‌آید.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید