• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 11 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190512
+
-

نقل قول

افزایش جرائم تخلفات رانندگی ضروری است
سید تیمور حسینی، جانشین فرمانده پلیس راهور: مبالغ جرائم تخلفات حادثه‌ساز باید افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما این است که چند برابر شود و بالای ۲۰۰ تا ۳۰۰درصد افزایش پیدا کند. همانطور که گفتم جریمه تخلفات حادثه‌ساز باید به‌گونه‌ای باشد که بازدارندگی ایجاد کند چراکه اساس و فلسفه جریمه رانندگی ایجاد بازدارندگی و حفظ جان راننده، سرنشینان خودرو و دیگر کاربران ترافیک است.

تلاش هلال‌احمر برای توسعه توریسم سلامت
پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر: هلال‌احمر ظرفیت‌های زیادی در زمینه توسعه توریسم سلامت در کشور دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. وجود درمانگاه‌ها و بیمارستان‌هایی در کشورهای دیگر یک ظرفیت خوب برای ماست قرار است طبق برنامه‌ریزی از این درمانگاه‌ها برای تجمیع و بهره‌مندی از پزشکان در حوزه توریسم سلامت استفاده شود.

خدمات دندانپزشکی با پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان روستایی
زهرا سیدمعلمی، مدیرکل اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: 7 اقدام دندانپزشکی که عمدتا ترمیمی و پرکردن است، برای کودکان با پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی نیروهای مسلح و بیمه سلامت در روستاها به‌صورت رایگان و در مراکز جامع سلامت و بخش‌های دولتی و خصوصی نیز با فرانشیز کم انجام می‌شود. مراکز جامع سلامت و دندانپزشکی ۸۰درصد نیاز درمانی مردم را پوشش می‌دهند و تمامی خدمات دندانپزشکی در روستاها رایگان است.

همگرایی مثلث کارگری، کارفرمایی و تأمین‌اجتماعی
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی : یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در مهار تورم همین ناترازی منابع در سازمان تأمین‌اجتماعی است که باید تلاش کنیم با ایجاد ارزش افزوده و پرهیز از افزایش پایه پولی در این جهت حرکت کنیم. با همگرایی بیشتر میان حوزه‌های کارگری و کارفرمایی با سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین همراهی سایر دستگاه‌ها، باید شعار سال به بهترین نحو محقق شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :