• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 11 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190506
+
-

نمایشگاه کتاب مهیای پذیرایی از شهروندان

شهرداری منطقه۷ خبر داد

همین‌حوالی
نمایشگاه کتاب مهیای پذیرایی از شهروندان

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روال هر سال در دهه آخر اردیبهشت در مصلای امام‌خمینی(ره) برپا می‌شود و شهرداری منطقه۷، به‌عنوان میزبان، برنامه‌هایی برای هر چه پربارتر برگزار کردن این رویداد بزرگ فرهنگی دارد.
«نصرالله آبادیان»، شهردار این منطقه، در جلسه‌ای که با مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه برای هماهنگی برپایی این رویداد ملی داشت، تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی فرهنگی شهر برای افزایش کیفیت نمایشگاه کتاب اهمیت بسیاری دارد.
در این جلسه «حسین صفری»، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هم از اعلام آمادگی کمیته‌های حمل ‌و نقل و ترافیک، کمیته خدمات عمرانی، کمیته خدمات شهری و رفاهی، کمیته انتظامی، کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی و ... برای خدمات‌رسانی در این رویداد فرهنگی خبر داد و تأکید کرد: لازم است استراحتگاه‌ها، خودروهای برقی و نشان‌های مناسب راهنما در نمایشگاه افزایش پیدا کنند.
او در ادامه گفت: لازم است برای دانشجویان بازدیدکننده از نمایشگاه مهمانسرا برپا شود تا با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی‌ در نمایشگاه حضور پیدا کنند و اضافه کرد که اختصاص امکانات و خدمات رفاهی ویژه برای خانواده‌ها، به‌ویژه اتاق‌های مادر و کودک، استقرار ون‌های مختص معلولان و جانبازان، توجه ویژه به استراحتگاه‌ها نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.  سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت، به‌مدت ۱۱ روز، در مصلای تهران برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در چارچوب جغرافیایی کشور رویدادی به بزرگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با این حجم از بازدیدکننده وجود ندارد، شهرداری منطقه ۷ و ستاد برگزاری نمایشگاه، طرح‌ها و اقدامات مؤثری در دست اقدام دارند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید