• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 4 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189859
+
-

با مردم/ارتفاع نرده‌های حفاظ پل‌های عابر پیاده در خوراسگان افزایش یابد

برخی از پل‌های عابر پیاده در خوراسگان نرده‌های حفاظتی کوتاه دارند که برخی افراد ازجمله بیماران قلبی واعصاب نمی‌توانند از آنها استفاده کنند، چراکه ارتفاع نرده‌های دوطرف پل‌ها برای آنها هراس انگیز است. از مسئولان تقاضا می‌کنیم، درمورد این موضوع چاره‌ای بیندیشند.
علی احمدوند از خوراسگان

داروهای اعصاب و روان بسیار کمیاب شده‌اند
معلوم نیست به چه علت دارویی که شاید نیم قرن در ایران تولید می‌شده است در بازار نیست! کمبود داروی اعصاب و روان برای کسانی که مصرف‌کننده مدام آن هستند می‌تواند بسیار ناگوار باشد و حتی تبعاتی برای جامعه و اطرافیان داشته باشد که بعضا جبران‌ناپذیر است. گذشته از اینها‌ اگر داروها را در داروخانه‌های خاص پیدا کنیم به چند ده برابر قیمت قبلی آن است که واقعا از توان بیماران خارج است. به داد مردم برسید.
پاکزاد از تهران

پیامک
مسئولان به خواسته‌های مردم توجه کنند
ستون با مردم از دیرباز اقدام به چاپ پیام‌های مردمی می‌کند که کاری ارزشمند است اما اینکه کمتر مسئولی اقدام به پاسخگویی می‌کند واقعا جای سؤال است. توقع می‌رود مسئولانی که پشت میزهایشان نشسته‌اند در مقابل خواسته‌های مردم و بیان مشکلات واکنشی نشان دهند که حداقل مردم بدانند مشکلات آنها دیده و شنیده شده است.
شریعتی از تهران

جلوی گرانی بیشتر کالاهای اساسی را بگیرند
گران شدن اجناس بیش از همه به اقشار آسیب پذیر فشار وارد می‌کند و زندگی را برای آنها سخت می‌کند. در این میان گران شدن کالاهای اساسی بسیار نگران‌کننده است زیرا زندگی این قشر را مختل می‌کند. دولت مدام اعلام می‌کند با گرانی مبارزه خواهد کرد اما خبری از تعدیل قیمت نیست و بدتر از آن تثبیت قیمتی صورت نمی‌گیرد که حداقل بدانیم با برنامه‌هایمان چه باید بکنیم. مسئولان برای تثبیت قیمت‌ها برنامه‌ریزی و اقدام فوری کنند.
سامنی از تهران

علت‌های خرابی استادیوم آزادی نیازمند کارشناسی است
بخش عمده‌ای از استادیوم آزادی نمناک و بخشی از دیوارها و ستون‌ها دچار فرسایش و ریزش شده است. بررسی علت اینکه چطور این استادیوم نم کشیده است نیازمند تخصص و سواد است و جا دارد کارشناسان موضوع را بررسی کنند و جلوی پیشرفت این روند را بگیرند.
اعتمادی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید