• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 6 خرداد 1397
کد مطلب : 17883
+
-

ریدلی اسکات هم شاید سریال بسازد

سال گذشته برای ریدلی اسکات بسیار پرمشغله بود و او نه‌فقط جدیدترین فیلم از فرنچایز علمی‌خیالی / ترسناک تاریخ‌سینمایی‌اش را با عنوان «بیگانه: کاوِنِنت» عرضه کرد، بلکه فیلم نامزد اسکار «همه پول‌های دنیا» را هم داشت. پس شاید نیازی نباشد که بگوییم اسکات دوست دارد سرش شلوغ باشد.

کارگردان «بیگانه »، «گلادیاتور » و « تلما و لوییز » در گفت‌وگوی تازه‌ای با ایندی‌وایر کمی درباره لذت بردن از سریع و فشرده کار کردن سخن گفته، اما بیشتر درباره تلویزیون و جایگاه ویژه‌اش در این زمانه صحبت کرده است و البته به این موضوع هم اشاره کرده که ممکن است در آینده‌ای نزدیک خودش کارگردانی یک مجموعه تلویزیونی را تجربه کند.

وقتی از اسکات پرسیده می‌شود که چرا به‌کار کردن در تلویزیون علاقه‌مند است، چنین پاسخ می‌دهد: «من واقعا از این کار لذت می‌برم. شیفته‌ سرعت کار هستم. دوست دارم سریع کار کنم. من احتمالا یک سریال خواهم ساخت. شاید در حد قسمت اول... اما می‌دانید که وقتی یک گاز بزنید، ممکن است دل‌تان بیشتر بخواهد. فکر می‌کنم ساختن یک سریال چندقسمتی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ مثلا یک مجموعه 6 قسمتی می‌تواند میسر باشد اما 10قسمت طولانی است به‌نظرم.» اسکات بر این باور است که کیفیت بالای تولیدهای تلویزیونی می‌تواند مشکلاتی را برای صنعت فیلمسازی در سینما به همراه بیاورد: «هم‌اکنون برنامه‌های اورجینال، خلاقانه و مبتکرانه‌ای در تلویزیون تولید می‌شوند که بی‌تردید برای صنعت فیلم‌های بلند مشکل بزرگی به‌شمار می‌رود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :