• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16823
+
-

بازار شلوغ چراغ‌های اضطراری

روشنایی
بازار شلوغ چراغ‌های اضطراری


بسیاری معتقدند که باید در هر خودرو و منزلی یک چراغ قوه برای مواقع ضروری وجود داشته باشد. چه بسیار مواقعی که در تاریکی شب وسیله‌ای گم می‌شود یا خودرو خراب شده و نیازمند نور برای دیدن و تعمیر آن می‌شویم. همچنین در منزل نیز زیاد پیش می‌آید که برق رفته یا فیوز قطع می‌شود و در این مواقع چه چیزی بیشتر از چراغ قوه می‌تواند به کمک صاحبخانه بیاید؟ اما گذشت زمانی که کلا چند مدل ساده چراغ قوه در بازار وجود داشت و قدرت انتخاب زیادی برای مشتری وجود نداشت.

 این روزها انواع و اقسام مدل‌ها با کاربری‌های مختلف در بازار روشنایی و الکترونیکی ایران عرضه می‌شوند. از چراغ آویز که با باتری خودرو کار می‌کند تا چراغ قوه با لامپ ال‌ای دی و حتی چراغ‌هایی که دست کمی از یک نورافکن قوی دستی ندارند.

در چنین بازاری خیلی مهم است که قبل از هر اقدامی به این توجه کنیم که اصولا چه انتظاری از چراغی که می‌خواهیم بخریم داریم و چه کاربردی برای ما خواهد داشت؟ اگر از کسانی هستید که زیاد سفر و طبیعت گردی می‌روید که شاید حتی نیازمند چند مدل چراغ باشید اما اگر صرفا برای احتیاط در خودرو یا منزل می‌خواهید یک چراغ قوه داشته باشید هر مدل ساده‌ای که البته عمر باتری زیادی داشته باشد می‌تواند کارتان را راه بیندازد. در همشهری امروز برخی از پرفروش‌های چراغ قوه و روشنایی در راسته خیابان لا‌له‌زار را معرفی کرده‌ایم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید