• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159157
+
-

با مردم/اخذ وجه در پارکینگ شهید همت میدان تجریش

پارکینگ شهید همت میدان تجریش که وابسته به شهرداری منطقه یک است دو مسیر دارد. یک مسیر که مختص به رفت‌وآمد کارکنان اداری است و یک مسیر مربوط به پارکینگ عمومی. مدتی است که فردی در این محل می‌ایستد و با اخذ وجه از رانندگان به‌طور سلیقه‌ای اجازه عبور و پارک خودروها حتی زیر تابلوی حمل با جرثقیل یا روی پل را می‌دهد. جمعی از افرادی که به‌طور مرتب و روزانه از این پارکینگ استفاده می‌کنیم، درخواست داریم که این شخص اعمال قانون شود و جلوی سوءاستفاده او گرفته شود.
اولادی از تهران 

آب اصفهان بدطعم و پراملاح است
با شروع فصل‌های بهار و تابستان و مصرف آب بیشتر در فصل گرما، اتصال آب شهری به چاه‌های ایجاد شده که اغلب غیربهداشتی و بدطعم و پراملاح است در سطح شهر اصفهان آغاز می‌شود و در بعضی محله‌های قدیمی اصفهان ازجمله شهرک خانه اصفهان این آلودگی علنی و آشکار و بی‌توجهی بیشتر از قبل مشاهده می‌شود. مسئولان فکری برای حل این موضوع کنند.
بلیغیان از اصفهان

خودروها براساس شماره‌گذاری برای معاینه فنی بروند
این روزها ضرورت داشتن معاینه فنی باعث شلوغی بیش از حد مراکز معاینه فنی و معطلی طولانی مدت شهروندان شده است. پیشنهاد می‌شود پلیس با یک برنامه‌ریزی دقیق اعلام کند که خودروها براساس ماهی که شماره‌گذاری شده‌اند پذیرش شوند و ضمنا جریمه‌های مغایر با این تصمیم را اعمال نکند.
پیمان شایق از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید