• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 30 آذر 1400
کد مطلب : 148709
+
-

پرداخت ۲۶۵میلیارد تومان به کشاورزان اصفهان

کشاورزی
پرداخت ۲۶۵میلیارد تومان به کشاورزان اصفهان

در جلسه گارگروه سازگاری با کم‌آبی در استان اصفهان قرار شد تا پایان ‌ماه ۲۶۵میلیارد تومان به کشاورزان خسارت‌دیده از خشکسالی پرداخت شود، اما رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی اصفهان معتقد است: ۲۵۰میلیارد تومان خسارت به کشاورزان به ازای هر خانواده ۵میلیون تومان داده می‌شود و این میزان، صدقه‌ای است که مشکلی از مشکلات کشاورزان را حل نمی‌کند. به گزارش همشهری، مجید نادرالاصلی با اشاره به گزارش استانداری مبنی بر پرداخت ۲۵۰میلیارد تومان خسارت به کشاورزان اظهار کرد: اگر این عدد را بر ۵۰هزار خانواری که از ناحیه خشکسالی خسارت دیده‌اند تقسیم کنیم. مسئله‌ای از کشاورزان را حل نمی‌کند. رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر گفت: نمایندگان یزد ۵۰۰میلیارد تومان برای حل مشکل آب این استان درخواست کرده و این میزان تصویب شده است. سؤال ما این است که رئیس‌جمهوری برای حل مشکل آب اصفهان می‌تواند کاری کند یا خیر؟
در سی و سومین جلسه گارگروه سازگاری با کم‌آبی استان قرار شد تا پایان ‌ماه 265میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی پرداخت شود. همچنین برای سرعت بخشیدن به نصب کنتورهای هوشمند، تصمیماتی گرفته شد، اما در این جلسه مهم‌ترین موضوع نحوه پرداخت خسارات و مطالبات کشاورزان بود.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به پرداخت مطالبات کشاورزان اظهار کرد: قرار شد در مجموع حدود 265میلیارد تومان تا پایان‌ ماه به کشاورزان آسیب‌دیده از سوی جهاد کشاورزی پرداخت شود. مهرداد زینلیان با بیان اینکه آن دسته از کشاورزانی که حقابه دارند و در فهرست جهاد کشاورزی ثبت شده‌اند شامل دریافت این مطالبات هستند، افزود: این هزینه‌ها به‌صورت علی‌الحساب به‌حساب کشاورزان واریز می‌شود و کشاورزان تا پایان ‌ماه جاری این هزینه را دریافت خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید