• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 18 شهریور 1400
کد مطلب : 140060
+
-

روی خط خبر/ در انتظار بازگشایی تماشاخانه‌های دولتی


مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد: یک هفته پیش، پیشنهاد از سرگیری فعالیت سالن‌های دولتی تئاتر با یک سوم ظرفیت سالن داده شده، ولی هنوز جوابی از سوی وزارتخانه و ستاد کرونا داده نشده است. قادر آشنا درباره وضعیت از سرگیری فعالیت سالن‌های دولتی تئاتر با توجه به فعالیت سالن‌های خصوصی و مشاغل گروه ۲ در سطح شهر تهران، به مهر گفته است:« تعطیلی‌های اخیر کرونایی برای تئاتر طولانی شده و این امر آسیبی جدی به هنرمندان و فعالیت‌های این حوزه وارد کرده است. با توجه به اینکه در این شرایط به ثباتی در سطح جامعه رسیده‌ایم، ما هم پیشنهاد اجرای تئاتر در سالن‌های دولتی تئاتر را با یک سوم ظرفیت سالن ارائه دادیم و منتظر پاسخ وزارتخانه و ستاد کرونا هستیم.»

‌   کیومرث پوراحمد با «پرونده باز است» می‌آید
کیومرث پوراحمد فیلم سینمایی «پرونده باز است» را که به تازگی پروانه ساخت آن را دریافت کرده است، جلوی دوربین می‌برد.
به گزارش همشهری، کیومرث پوراحمد کارگردان سینما بعد از گذشت 3سال از ساخت فیلم سینمایی «تیغ و ترمه»، به تازگی پروانه ساخت «پرونده باز است» را دریافت کرده است.
 وی فیلمنامه این اثر سینمایی را سال‌ها پیش به نگارش درآورده بود، اما طی سال‌های گذشته شرایط برای تولید آن فراهم نبود. این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را علی قائم‌مقامی برعهده دارد، چهارمین همکاری پوراحمد بعد از «شب یلدا»، «کفش‌هایم کو؟» و «تیغ و ترمه» با این تهیه‌کننده سینماست. این کارگردان قرار است در فیلم جدیدش یک ماجرای جنایی را جلوی دوربین ببردکه مراحل پیش تولید فیلم آغاز شده است.

   تماشای«زخم کاری»، نیمه‌شب در سینما
جمعه پیش‌رو قرار است قسمت پایانی سریال «زخم کاری» از پلفترم همیشگی پخش شود، اما عوامل این مجموعه برای تماشای قسمت آخر در سینما آزادی بلیت می‌فروشند و این کار در حالی انجام می‌شود که سریال در سینما زودتر از پلتفرم، نمایش داده خواهد شد. 
به گزارش همشهری، گفته شده که سینما آزادی برای اکران قسمت آخر «زخم کاری» بلیت می‌فروشد. قسمتی پایانی که قرار است زودتر از پلتفرم نمایش دهنده، ‌اکران داشته باشد؛ آن هم برای 2:30نیمه شب. این تصمیم در حالی اجرایی می‌شود که بحث کرونا و منع تردد، وجود دارد‌. در صفحه اول سایت سینما تیکت، فروش بلیت قسمت آخر سریال مهدویان دیده می‌شود. تماشای قسمت آخر سریال در سینما که بلیت‌های 30هزار تومانی‌اش ‌ به فروش رفته است‌. 
دلیل خرید بلیت‌ها برای تماشاگران علاوه بر کنجکاوی در تماشای قسمت پایانی، ‌می‌تواند حضور بازیگران و عوامل این سریال نیز باشد.
سریال «شهرزاد» حسن فتحی نیز چندین اکران در سینما را با حضور عوامل داشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید