• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 20 بهمن 1399
کد مطلب : 124087
+
-

لاین دوچرخه بلوار میرداماد باعث ترافیک است

علت وجود لاین دوچرخه در خط کندروی میرداماد چیست؟ درحالی‌که هیچ دوچرخه‌ای از آن عبور نمی‌کند و این لاین تنها باعث افزایش ترافیک شده است. مسئولان تدبیری بیندیشند.
منصور خامسی‌زاده از تهران 

  جلوی چندبار فروخته شدن یک ملک را بگیرند
با رعایت تمام قوانین و استعلام یک آپارتمان خریدم اما حالا یکی آمده و می‌گوید قولنامه من مقدم بر سند شماست و در فلان تاریخ این ملک را خریده‌ام. آیا سیستمی نیست که وقتی من استعلام می‌گیرم معلوم شود این ملک قبلا چه قولنامه‌ای و با چه سندی فروخته شده است؟آیا نباید قوه قضاییه اقدامی بکند؟
دانشی خریدار آپارتمان سنددار

  تقلب در فروش برنج در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای دستگاهی به نانو پودر دارند که مقداری برنج درجه یک را به آن می‌دهند و تبدیل به پودر برنج نانو می‌کند. سپس آن پودر را قاطی برنج های بی‌کیفیت می‌کنند و آن برنج بوی برنج درجه یک می‌دهد و اینگونه برنج های بی‌کیفیت را به مردم قالب می‌کنند.
ابراهیمی از تهران

پاسخ مسئولان
زیرساخت‌های افزایش سرویس‌دهی متروی هشتگرد فراهم شود

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «متروی هشتگرد نباید با عجله افتتاح می‌شد» در ستون با مردم روز 11بهمن پاسخ داده است: ضمن تشکر از مسافر گرامی و سپاس از آن روزنامه وزین به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم به اطلاع می‌رساند؛ شرکت بهره‌برداری مترو امکانات لازم برای افزایش سطح سرویس دهی خط هشتگرد از قبیل راهبر، ‌قطار و.... را مهیا کرده است و در بخش اختیارات این شرکت مشکلی برای ارتقای وضعیت فعلی وجود ندارد، اما آماده‌سازی‌ بیشتر بسترهای فنی و تجهیزاتی برای این منظور در اختیار شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بوده که پس از تامین و تدارک زیرساخت مربوطه، نسبت به افزایش ساعات سرویس دهی و همچنین کاهش کندی حرکت قطارها به مسافران گرامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید