• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 20 بهمن 1399
کد مطلب : 124031
+
-

سال درخشان 6استارت‌آپ سوئدی

استارت‌آپ‌های سوئدی در سال2021 نقشه‌های فراوانی دارند و آماده ارائه خدمات متنوع هستند

سوئد یکی از کشورهای برتر اروپا در زمینه فعالیت‌های استارت‌آپی است. به گزارش ای‌یو-استارت‌آپس، پیش‌بینی می‌شود 6استارت‌آپ سوئدی در سال‌جاری میلادی درخشش بیشتری داشته باشند و باید آنها را تحت نظر داشت. شیوه فعالیت آنها می‌تواند برای اکوسیستم استارت‌آپی کشور ایده‌بخش باشد.
Curb: با هدف ارائه تصویری از رستوران‌های آینده این استارت‌آپ در‌ماه مه سال2020تاسیس شد و اخیرا نیز توانست یک سرمایه 2/3میلیون یورویی را به‌دست آورد. کار اصلی آن تهیه و توزیع غذا براساس سیستم آشپزخانه تاریک است.
Juni: این استارت‌آپ در سال2020در گوتنبرگ برای رفع نواقص خدمات بانکی سنتی تاسیس شده است که مانعی برای بسیاری از کارآفرینان تجارت الکترونیکی و بازاریابی آنلاین به‌حساب می‌آیند. اپلیکیشن بانکی این استارت‌آپ متمرکز بر تمام حساب‌های بانکی و خدمات پرداخت شما، مدیریت گردش پول و صورتحساب بانکی و مدیریت نقدینگی را ارائه می‌دهد.
Vembla: در مارس2019در استکهلم تاسیس شد و کارش تحویل فوری کالا به منازل است. آنها وعده تحویل سفارش‌ها در یک ساعت را می‌دهند. این استارت‌آپ یک اپلیکیشن دارد و با فروشگاه‌های مواد غذایی محلی در شهرهای مختلف سوئد همکاری می‌کند. همه‌گیری بیماری کووید-19در توسعه بیش از پیش این استارت‌آپ نقشی اساسی داشته است.
Voi: این استارت‌آپ که در سال2018تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر استکهلم قرار دارد، سرویس اشتراکی اسکوتر برقی ارائه می‌دهد که می‌توان آن را از طریق اپلیکیشن مخصوصی به‌دست آورد. از آنجایی که اسکوترهای برقی در حال یافتن جایگاه خود در سیستم حمل‌ونقل شهری هستند، Voi در دسامبر2020توانست بیش از 132میلیون یورو سرمایه به‌دست آورد.
Kreditz: این استارت‌آپ که در سال2018تاسیس شده، کارش ارزیابی اعتبار است. اپلیکیشن آنها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با تجزیه و تحلیل داده‌های بانکی، همراه با داده‌های معاملاتی، اطلاعات مشتری و مشاغل کوچک و متوسط را تأیید کنند. این استارت‌آپ هم‌اکنون با 5هزار بانک در 37کشور همکاری می‌کند.
Krafthelm: این استارت‌آپ که در سال2020تاسیس شده و دفتر مرکزی‌اش در استکهلم قرار دارد، کارش انتقال انرژی پایدار و کمک به تامین برق در سوئد است. آنها یک فناوری محاسبه کربن منحصر به فرد ایجاد کرده‌اند که تولید گازهای گلخانه‌ای مربوط به برق مشتریان را جبران می‌کند و به مالکان وسایل نقلیه الکتریکی کمک می‌کند تا با برقراری تعادل در شبکه برق، درآمد کسب کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید