• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 2 بهمن 1399
کد مطلب : 122417
+
-

کوتاه از حادثه/شهادت 9پلیس در دی‌ماه

9نفر از نیروهای پلیس در دی‌ماه امسال در جریان درگیری با متهمان به درجه رفیع شهادت رسیدند.
به‌گزارش همشهری، حضور مأموران نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور و تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست تا آنجا که گاهی آنها در این راه جان خود را نیز فدا می‌کنند. در دی‌ماه امسال 9نفر از نیروهای پلیس در جریان دفاع از سرحدات مرزی، مقابله با قاچاق سلاح، کالا، ارز، موادمخدر، سوخت و احشام و برخورد با اشرار، اراذل، سوداگران مرگ و هنجارشکنان به‌شهادت رسیدند.
«حمید عارفی» 4دی‌ماه در زاهدان، «نبی‌الله خطیری» 4دی‌ماه در گلستان، «مصطفی دلاور» 11دی‌ماه در سراوان، «سعید بنی اسدی» 15دی‌ماه در خراسان جنوبی، «علی معاوی» 15دی‌ماه در دشت آزادگان، «سیدسجاد مصطفوی» 15دی‌ماه در کردستان، «رضا اسداللهی» 20دی‌ماه در زابل و «عباس حیدری» 22دی‌ماه در شیراز به شهادت رسیدند. همچنین «امین خالدی» از سربازان نیروی انتظامی بود که روز 22دی‌ماه در درگیری با اشرار در شیراز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مرگ غم‌انگیزپسر بچه 2ساله 
کودک 2ساله که سرگرم تاب‌بازی در خانه بود در حادثه‌ای دردناک جانش را از دست داد.
به‌گزارش همشهری، ساعت 8 صبح دیروز به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که کودکی 2ساله به‌دلیل خفگی جان باخته است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این پسر بچه 2ساله دقایقی قبل توسط خانواده‌اش به بیمارستان انتقال یافته اما به‌گفته پزشکان بر اثر خفگی جان باخته بود. در این شرایط مأموران به تحقیق از والدین وی پرداختند و آنها گفتند که پسرخردسالشان در خانه با تاب  آویزان از چهارچوب دراتاق خواب در حال بازی بوده است. اما درحالی‌که روی تاب نشسته بود ناگهان تعادلش را از دست داد و طناب به دور گردنش پیچید و پدر و مادرش وقتی متوجه ماجرا شدند که دیر شده بود. با این حال سراسیمه او را به بیمارستان رساندند اما پسربچه خردسال جانش را از دست داده بود. با اظهارات والدین کودک، قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید