• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 15 آبان 1399
کد مطلب : 114804
+
-

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران برگزار می‌کند:

متروهای کارتونی!

متروهای کارتونی!

هر روز میلیون‌ها نفر از شهروندان، مترو، این قطار درون‌گرا و زیرزمینی را برای سفرهای درون‌شهری خود انتخاب می‌کنند و در و دیوار واگن‌ها و ایستگاه‌های مترو، می‌تواند وسیله‌ای مناسب و اثرگذار برای انتقال مفاهیم فرهنگی، آموزشی و اجتماعی باشد.
به همین مناسبت  و به‌منظور ارتقای سطح آگاهی مسافران این وسیله‌ی سبز، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، نخستین جشنواره‌ی انیمیشن یک دقیقه‌ای مترو با عنوان «مترو میشن» را برگزار می‌کند.
به‌گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی شهر، سید مجتبی تقوی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران، با اعلام این خبر و با اشاره به روزجهانی پویانمایی گفت: « انیمیشن به‌عنوان یک اثر هنری، قالبی مناسب برای انتقال مفاهیم فرهنگی، آموزشی و اجتماعی است و امروزه علاوه بر قدرت فراگیر و تنوع پرداخت موضوع در این زمینه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. برگزاری این جشنواره زمینه‌ی بروز و ظهور استعدادهای خلاق در این عرصه را فراهم می‌کند.»
تقوی‌نژاد در تشریح موضوع‌های جشنواره‌ی مترو میشن گفت: «در این جشنواره موضوعاتی هم چون مترو، اخلاق و آموزش شهروندی، مترو و بانوان، مترو و کودکان، مترو و دست‌فروشان و مترو و فضای مجازی به رقابت گذاشته می‌شود که پس از بررسی از سوی هیئت داوران به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
شرکت در این جشنواره برای همه‌ی علاقه‌مندان در همه‌ی گروه‌های سنی آزاد است. شما می‌توانید با مراجعه به سایتmetromation.metroplus1.ir از نحوه‌ی شرکت در این جشنواره آگاه شوید.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :