• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 26 تیر 1399
کد مطلب : 104997
+
-

انتخاب هیئت‌مدیره‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

حضوری و مجازی برگزار شد!

بیست‌و‌سومین مجمع عمومی سالانه‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به‌صورت مجازی و حضوری برگزار و اعضای مجمع، هیئت‌مدیره و بازرسان جدید انجمن انتخاب شدند.
به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، بیست‌و‌سومین مجمع عمومی سالانه‌ی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان عصر پنج‌شنبه،19 تیر با حضور نویسندگان، شاعران و مترجمان عضو این انجمن به‌صورت مجازی و حضوری برگزار شد. در این جلسه اعضای مجمع، هیئت‌مدیره و بازرسان جدید انجمن را انتخاب کردند. در ابتدای این جلسه، مواردی چون گزارش عملکرد سال ٩٨، تراز مالی و مبلغ حق عضویت سال ٩٩، انجمن به تصویب شرکت‌کنندگان رسید و سپس فرایند رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان جدید این انجمن آغاز شد. براساس این گزارش، این انتخابات که نخستین تجربه‌ی برگزاری رأی‌گیری انجمن از طریق فضای مجازی و حضوری بود، ضمن رعایت الزامات بهداشتی در شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان شرکت اعضای ساکن شهرستان و مقیم خارج از کشور این انجمن را نیز فراهم آورد و از این‌رو رضایت شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان مجمع را برای استفاده در گردهمایی‌های مجازی آتی به‌دنبال داشت. هیئت‌رئیسه‌ی مجمع، نتیجه‌ی انتخابات را به ترتیب آرا به شرح زیر اعلام کرد:
اعضای اصلی هیئت مدیره: فریدون عموزاده‌خلیلی، حمیدرضا شاه‌آبادی، سولماز خواجه‌وند، محسن هجری، محمود برآبادی، شهرام اقبال‌زاده و مناف یحیی‌پور
اعضای علی‌البدل: افسون امینی، نوید سیدعلی‌اکبر و محمدرضا مرزوقی
بازرسان اصلی: جعفر توزنده‌جانی، فاطمه زمانی و شیدا رنجبر و اعضای علی‌البدل: زهره مسکنی و فریبا نباتی

این خبر را به اشتراک بگذارید