• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27

محموله چینی در راه تهران

اولین رام قطار 7واگنی علاوه بر اتوبوس ها و تاکسی های برقی فعلی تا بهمن ماه وارد ایران می‌شود
اولین محموله از قرارداد بزرگ حمل‌ونقلی شهرداری تهران با طرف چینی که پاییز سال گذشته نهایی و اجرایی شده بود، بارگیری شده و به‌زودی وارد تهران می‌شود.
با صرفه‌جویی به کمک مهندسان ایرانی نیروگاه‌های برق برویم

نمی‌گذارند ایران خاموش شود

این هفته به باور داده‌های جهانی شاید گرم‌ترین هفته سال در ایران و منطقه خاورمیانه باشد.

نبرد با خاموشی در گرمای تاریخی

گرمای هوا بی‌سابقه است و بنا به داده‌های هواشناسی با مستقر شدن یک گنبد حرارتی در برخی نقاط کشور ازجمله تهران شاهد گرم‌ترین روزهای 50سال اخیر هستیم.

9نکته درباره وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

در چند روز گذشته نام افرادی به‌عنوان گزینه پیشنهادی از سوی شورای راهبری انتخاب کابینه دولت چهاردهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رسانه‌های مختلف مطرح شده‌است.

يك لحظه هم پا پس نمی‌كشيم

تیم ملی فوتسال ایران کم‌کم خود را آماده حضور در مسابقات جام‌جهانی2024 می‌کند؛ مسابقاتی که از ۲۴شهریور تا ۱۵مهر و با حضور 24تیم در ازبکستان برگزار می‌شود.

حمایت جهانی از فلسطین ناشی از روح انقلاب اسلامی است

بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان تهران که در تاریخ ۲۶اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ برگزار شده بود، عصر پنجشنبه در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر امام‌خمینی ره منتشر شد.

قصاب غزه در آمریکا «هو» شد

سال2015 وقتی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به «بی‌بی» معروف است، در کنگره آمریکا علیه توافق هسته‌ای ایران سخنرانی می‌کرد، شاید خودش هم تصور نداشت که پس از این سخنرانی او با یک طلسم نامعلوم مواجه خواهد شد که تا سال‌ها پایش به این تریبون باز نخواهد شد.