• چهار شنبه 30 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 12 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 19

1593کودک کارسر و سامان گرفتند

توسعه مراکز پویاشهر و خروج کودکان کار و خیابان از چرخه آسیب
مراکز پویاشهر پرتو با هدف مهارت‌آموزی و استعدادیابی کودکان کار و خیابان از سوی مدیریت شهری در پایتخت راه‌اندازی شده‌اند.

50 اشتباه در 10دقیقه

طرح ادعاهای مغایر با واقعیت‌های موجود، یکی از رویکردهای دولت یازدهم و دوازدهم بوده‌است؛ رویکردی که طی سال‌های اخیر درباره برجام بارها تکرار شد و محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امورخارجه ایران در برنامه «میزگرد سیاسی» بار دیگر بر آنها اصرار کرد.

متأسفانه هنوز به برجام افتخار می‌کنند

متأسفانه کسانی که دست‌اندرکار حرکت ضدملی مانند برجام بودند، به‌واسطه کمبود اطلاعات جامعه در این عرصه کماکان با گردن‌های برافراشته به حرکات و اقدامات ضدملی خود به‌نام برجام افتخار می‌کنند.

جهان با سگ‌های ولگرد چه می‌کند؟

سگ‌گزیدگی و مرگ بر اثر حمله سگ‌ها با ابتلا به بیماری هاری در ماه‌های اخیر در ایران افزایش یافته و تنها در 2ماه گذشته 6نفر بر اثر ابتلا به هاری جان باخته‌اند که 3نفر ازآنها کودک زیر 10سال بوده‌اند.

تراژدی در آی‌سی‌یو منفی یک

به‌دنبال وقوع آتش‌سوزی در طبقه منفی یک بیمارستان قائم رشت و انتشار دود غلیظ در یکی از بخش‌های آی‌سی‌یو، 8بیمار بدحال جانشان را از دست دادند.

مأموریت‌ روبات‌ها در انتخابات

تقریبا در تمامی کشورهای دنیا وقتی زمان انتخابات فرامی‌رسد، یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های نامزدها و ستادهای انتخاباتی‌شان اخبار جعلی و اطلاعات غلطی است که در فضای مجازی پراکنده می‌شود و شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم سخت می‌کند.