• سه شنبه 19 آذر 1398
  • الثُّلاثَاء 12 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 10

مذاکره توطئه‌شکن

روحانی در جمع دانشجویان: معنای مقاومت مردم این نیست که اگر راهی داریم که نقشه و توطئه دشمن را بشکنیم، آن راه را نرویم
رئیس‌جمهور در ج0مع دانشجویان با تأکید بر اینکه برجام نه مقدس است ونه لعنتی گفته است: دشمن به دنبال این است که به مردم ما فشار وارد کند، مردم ایستادگی و مقاومت می‌کنند اما معنایش این نیست که اگر راهی داریم که نقشه و توطئه دشمن را بشکنیم، آن راه را نرویم.

ولیعصر چند قدم مانده به ثبت جهانی

خیابان ولیعصر همان جاده‌ای  است که در عهد قاجار بنیان گذاشته شد و ییلاقات شمال تهران را به کاخ مرمر یا کاخ سبز در خیابان سپه متصل کرد.

شهرداری طرح جامع پسماند را تصویب و اجرا کند

برای اینکه مشکلات مربوط به زباله در پایتخت یک‌بار برای همیشه برطرف شود، نخست شهرداری تهران باید طرح جامع پسماند را هرچه سریع‌تر تصویب و اجرا کند.

استارتاپ‌ها مولفه‌های فرهنگی اجتماعی شهرهوشمند

پیشینه واژه شهر هوشمند در دنیا متعلق به دو دهه اخیر است که به‌دنبال رشد سریع جمعیت شهری به بالای 50درصد و ضرورت تطابق اداره امور شهرها با نیازها و الزامات شهرهای مدرن وارد ادبیات مدیریت شهری شد.

سه‌شنبه بدون خودرو یکساله شد

امروز باید شمع یک‌سالگی سه‌شنبه‌های بدون خودروی پایتخت را فوت کرد.

بچه‌هایی که یک‌روزه بزرگ شدند

همه‌‌چیز از ظهر شنبه شروع شد، وقتی دانش‌آموزان شیفت عصر از خانه راهی مدرسه شدند تا یکی از آن شنبه‌های سخت و کسل‌کننده را سر کلاس‌های تکراری درس سپری کنند؛ ولی به خیابان که می‌رسند، یادشان می‌رود برای چه از خانه بیرون‌آمده بودند، چون به گفته خودشان صحنه‌های «عجیب» و «پرهیجانی» کف خیابان‌های رباط‌کریم در جریان بود که تا به حال در عمرشان ندیده بودند.

بازگشت استقلال به آغوش بحران

اگر استراماچونی برنگردد، هوادارانی که تا دیروز در رویای قهرمانی بودند، از این پس باید اخبار ضدونقیض درباره تغییرات هیات مدیره و انتخاب سرمربی بعدی را پیگیری کنند

جنجال یک نطق

وقت تلف‌شدن