• دو شنبه 30 بهمن 1396
  • الإثْنَيْن 3 جمادی الثانی 1439
  • 2018 Feb 19

از گلایه‌ها و شکوه‌های مردم مطلع هستیم

رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان‌شرقی:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم متدین و انقلابی تبریز، درک عمیق و انقلابی ملت در تفکیک میان «انقلاب و نظام» با «عملکرد تشکیلات و دستگاه‌های مختلف» را از علل اصلی حضور متفاوت و تحسین‌برانگیز مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن امسال خواندند و سخنان مهمی در 4محور «انقلاب و کارکرد اصلی آن»، «آسیب شناسی انقلاب»، «اولویت‌های مقطع کنونی» و «آینده انقلاب» بیان کردند.

جست‌وجوی تلخ در سینه کوه

زلزله، انفجار سانچی و سوانح پی‌درپی جاده‌ای کم بود، سقوط هواپیما نیز به آنها اضافه شد. مرگ 66نفر در سقوط هواپیمای تهران - یاسوج تازه‌ترین قسمت از سریال حوادث هولناک کشورمان است که دیروز در حوالی شهرستان سمیرم در استان اصفهان کلید خورد.

پیامدهای تخریب و متزلزل‌کردن مدیریت شهری

در روزهای اخیر، شایعه‌هایی در بعضی شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن از کناره‌گیری آقای نجفی از سمت شهرداری تهران یا مذاکره شورای شهر با کاندیداهای جایگزین ایشان خبر داده‌اند.

دوئل بر سر مدارس تیزهوشان

اعتراض‌ها به حذف مدارس سمپاد و نمونه دولتی بعد از 2هفته همچنان ادامه دارد. مخالفان به ناکارآمدی این طرح اصرار دارند و مدیران آموزش‌وپرورش همه انتقادات را انکار می‌کنند؛ در این مدت، موافقان و مخالفان در صفوف کاملا خط‌کشی‌شده در رسانه‌ها و فضای مجازی روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند و هیچ‌یک از موضع خود کوتاه نمی‌آیند.

قصه هزار و یک شب کمک 2میلیاردی به مترو

‌همان 2میلیارد معروف. انگار دیروز 6اسفند 1390بود یا اول دی 1386؛ همان روزهایی که مجلس کمک‌های 2میلیارد دلاری برای توسعه مترو را در دل لایحه بودجه تصویب می‌کرد و همان روزها،  نمایندگان از «عزم جدی مجلس برای کمک به مترو» خبر می‌دادند.

شرط نمایندگان کارگری برای بازگشت به پای میز مذاکره