21
چهار شنبه 1 آبان 1398
شماره 7791
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معمای 32ساله مرگ پسربچه 6 ماهه

32سال پس از مرگ پسربچه 6ماهه، درحالی‌که پدر و مادرش در همه این سال‌ها تصور می‌کردند که او به‌خاطر شیرخشک فاسد جان باخته است، حالا به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد کودک آنها به قتل رسیده است.
ویژه
زن و شوهر معتاد پس از ازدواج نقشه سرقت خودروهای پایتخت را کشیدند و در مدت کوتاهی توانستند 50 خودرو سرقت کنند.
درگیری2 زندانی در زندان فشافویه با قتل یکی از آنها پایان یافت. به گزارش همشهری، این حادثه شنبه گذشته رخ داد و به دستور قاضی رحیم دشتبان، بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این خصوص آغاز شد.
پسر 9ساله‌ای که متهم به آتش زدن عمدی خانه‌شان و قتل 5عضو خانواده‌اش است در دادگاه حاضر و با اتهام 5قتل درجه اول روبه‌رو شد.

پاتک پلیس پایتخت به قاچاقچیان دارو

در این عملیات 300 هزار قلم داروی قاچاق کشف شد
داخلی
با اجرای نخستین مرحله از طرح برخورد با دلالان داروهای قاچاق که از سوی پلیس امنیت اقتصادی پایتخت رقم خورد 45نفر ازجمله ‌13سرشاخه اصلی قاچاق دارو دستگیر شدند.
با مردم

با مردم

مسئولان بدون درنظر گرفتن 100خانوار ساکن در کوچه قائم 4واقع در خیابان سیدالشهدای ساری و با فاصله کمتر از 20متر از منازل مسکونی اقدام به نصب دکل مخابراتی کرده‌اند که باعث به‌وجود آمدن تنش بین همسایه‌ها و نگرانی از مضرات حضور دکل شده است.
مقصران آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان مشخص شدند
10‌ماه پس از آتش‌سوزی مرگبار در مدرسه اسوه حسنه زاهدان که در جریان آن 4دانش‌آموز جان خود را از دست دادند، آموزش و پرورش از مشخص شدن مقصران این حادثه خبر داد.
شرور جنوب تهران که در کرمانشاه تیراندازی کرده و موجب ترس و وحشت شده بود چند روز پس از بازگشت به مخفیگاهش توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران به‌دنبال چاپ پیام با عنوان «راه‌اندازی خط بی‌آرتی در مسیر نوبنیاد به فلکه دوم شهران» جهت سهولت تردد و کم کردن بار ترافیکی در ستون با مردم روز 20مهرماه پاسخ داده است: «اصولا در برنامه‌ریزی حمل‌ونقل، طراحی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت یکپارچه و کلان صورت می‌گیرد.