12
دو شنبه 6 مرداد 1399
شماره 7998
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آزمون دکتری سال۱۳۹۹ پنجشنبه همین هفته، نهم مرداد برگزار می‌شود و داوطلبان از امروز ۶مرداد می‌توانند به‌صورت اینترنتی کارت حضور در جلسه را دریافت کنند.
آمار مرگ‌ومیر کرونا همچنان بالای 200نفر در روز ثبت می‌شود. سخنگوی وزارت بهداشت گفته تا ۵ مرداد، 2هزار و ۳۳۳ بیمار مبتلا به کووید0 ۱۹ در کشور شناسایی و از این تعداد هزار و ۲۸۲ نفر بستری شده‌اند.
گزارش 2
یک روز پس از آنکه رئیس‌جمهوری اعلام کرد مراسم سوگواری حسینی امسال با وجود کرونا در همه شهرهای کشور برگزار می‌شود، مسئولان وزارت بهداشت گفتند شیوه برگزاری عزاداری‌ها نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی خواهد داشت.
20درصد موارد مرگ روزانه در کشور ناشی از ابتلا به کووید-19 است

وضعیت‌قرمزکرونا در سراسر ایران

معاون وزارت بهداشت: از هر ۵فوتی که در کشور اتفاق می‌افتد یکی مربوط به کروناست / علاوه بر بیمارستان‌ها، پرسنل شماری از کلینیک‌ها هم درگیر بیماری کووید-19 شده‌اند
گزارش
روزانه 600بیمار مبتلا به کرونا در تهران بستری می‌شوند. در شرایطی که 2هفته از اجرای سیاست‌های اخیر دولت برای دورکاری یک سوم از کارمندان سازمان‌های دولتی گذشته و مشاغل پرخطر همچنان تعطیل‌اند شواهدی از فروکش بیماری در دست نیست؛ تعداد زیادی از کادر درمان ازجمله پزشکان و پرستان به کووید-19 مبتلا شده‌اند و همه‌گیری بیماری در میان کادر درمان از بیمارستان‌ها فراتر رفته و کلینیک‌ها را هم درگیر کرده است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
محسن حاجی میرزایی از امکان اتصال تلویزیون‌های خانگی به شبکه شاد در به‌روزرسانی‌های آینده برنامه شاد خبر داد.