۴
سه شنبه 17 بهمن 1396
شماره 7316
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نرخ خرید تضمینی گندم در گرو قیمت نان

گزارش خبری
کلاف سردرگم تعیین قیمت نان موجب نگرانی گندمکاران به‌دلیل تأخیر دولت در تعیین و اعلان نرخ خرید تضمینی گندم شد. اصلاح نرخ نان به‌دلیل افت کیفی و کمی، رشد ضایعات، افزایش هزینه تمام‌شده تولید و یارانه بالای پرداختی دولت به این کالای اساسی، رویکردی است که از ابتدای دولت دوازدهم در دستور کار قرار گرفته است.
خبر کوتاه
رئیس اتاق اصناف ایران هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات صنفی تا پایان فروردین‌ماه سال 1397 را ممنوع اعلام کرد.

قیمت ارز تا کجا پیش می‌رود؟

از نظر تکنیکال، دلار پس از لمس 5هزار تومان می‌تواند تا محدوده 4500تا 4600تومان افت کند و دوباره به ثبات برسد
ارز
دلار از میانه‌های دیروز به کاهش قیمت میل کرد و درحالی‌که تا 4هزار و 759تومان رشد کرده بود، تغییر مسیر داد و به 4هزار و 684تومان رسید؛ گرچه این کاهش چندده تومانی هرگز نمی‌تواند بر یکه‌تازی‌های اخیر دلار سایه بیندازد و تضمینی برای افزایش نیافتن دوباره قیمت آن باشد.
گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود

گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود

معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی گاز با هشدار به سازمان‌ها و ادارات پرمصرف گاز اعلام کرد که همکاران صنعت گاز برای بازرسی رعایت دمای رفاه در ادارات سراسر کشور، به این سازمان‌ها مراجعه کرده و درصورت عدم‌رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی در این ادارات، نسبت به اخطار یا قطع گاز این ادارات اقدام می‌کنند.
طرح کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی در دولت
طرح کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی در دولت
پس از قول رئیس‌جمهور برای کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی واقعی، اخیرا ۱۰۴ نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار بازنگری و کاهش تعرفه واردات این خودروها شدند.