08
سه شنبه 17 تیر 1399
شماره 7981
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بارسلونایی‌ها در تلاش امیدوارانه برای بازیابی آخرین شانس‌های قهرمانی خود در لالیگا بهترین بازی فصل خود را مقابل ویارئال به نمایش گذاشتند که حاصل این برد 1-4چند رکورد جدید بود.
648BUFFON ؛ این عبارت در شب رکوردشکنی بوفون که بالاخره توانست از تعداد بازی‌های پائولو مالدینی در سری‌آ جلو بزند، روی آستین پیراهن دیبالا و کریستیانو رونالدو نقش بسته بود.

پروتکل بهداشتی کاغذپاره‌ای بیش نیست

گزارش اختصاصی همشهری نشان می‌دهد که تیم‌های لیگ‌برتر فوتبال دست‌کم 9مورد از الزامات راهنمای مبارزه با کرونا را رعایت نمی‌‌کنند
به‌دنبال خودداری تیم‌های استقلال و فولاد از بازی با پارس‌جنوبی و نساجی به‌دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنانشان به بیماری کرونا، بحث بر سر شیوه درست برخورد با این موضوع بالا گرفت.

جلال در اندیشه انزلی

کاپیتان پرسپولیس شاید برای آخرین سال‌های فوتبال خود راهی ملوان شود
سیدجلال حسینی در هفته‌های اخیر کمتر در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته تا شایعه جدایی او در پایان فصل به گوش برسد.
جام و جان؟ آزادگی از هردو مهم‌تر است
مردی که 4روز بعد از تیم گرفتن، خواهان تعطیلی لیگ شد
از جمله جملات تاریخی فوتبال ایران اظهارنظر یکشنبه‌شب سرمربی ماشین‌سازی بود؛ رضا مهاجری بعد از شکست برابر نفت مسجدسلیمان گفت: «واقعا نمی‌دانیم هدف از برگزاری لیگ در این شرایط چیست؟
سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس شرایط چندان خوبی در این تیم ندارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سردار آزمون پس از کسب دومین قهرمانی متوالی‌اش با زنیت در لیگ برتر روسیه گفته است: «در واقع من به هدفی که برای خودم ترسیم کرده بودم رسیدم و از این بابت خیلی خوشحالم.
احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال به ‌منظور پیشگیری از خطراتی که ممکن است حکم انضباطی پرونده استراماچونی در آینده آبی‌ها را تهدید کند، به‌زودی به همراه 2 تن از معاونان خود راهی ایتالیا می‌شود تا با مذاکراتی مستقیم با مربی ایتالیایی، روند پرداخت مطالبات وی را مشخص کند.