13
یکشنبه 5 خرداد 1398
شماره 7672
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ثابت کن فرزند «انحصار» نیستی

یادداشت
برای عادل فردوسی‌پور که وقتش شده 90 و صدا و سیما را فراموش کند
ویژه
مروری بر سهمیه‌های لیگ قهرمانان و اروپا و تیم‌های سقوط و صعودکننده لیگ‌های اروپایی/پرونده بازی‌های باشگاهی این فصل با برگزاری دیدارهای هفته پایانی در سریA بسته و تقریبا چهره سهمیه‌های اروپایی هم مشخص می‌شود.
شاید برای خیلی از پرسپولیسی‌ها این نگرانی وجود داشته باشد که بعد از فتح دشوار یکی از رقابتی‌ترین فصول لیگ برتر، بازیکنان و سایر عوامل تیم انگیزه کافی برای درخشش در نیمه‌نهایی جام حذفی را ندارند.
آشناترین تصویر از روزبه چشمی در همه این سال‌ها، تصویر جاماندن او از مهاجمی بوده که پا به توپ به سمت دروازه استقلال حرکت می‌کرده.
خوبی باشگاه استقلال این است که هیچ رازی در آن پنهان نمی‌ماند؛ یعنی از ریز قرارداد بازیکنان خارجی گرفته تا نامه‌نگاری با نامزدهای مربیگری، همه‌‌چیز در اختیار رسانه‌هاست.

بحران افشاگری!

روزگار استقلال با فاش‌شدن جزئیات قرارداد خارجی‌ها خاکستری‌تر از قبل شده است
آتش جنگ‌های داخلی در استقلال شعله‌ور شده است. در روزهایی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد آبی‌ها معلوم نیست و مذاکره با بازیکنان برای تمدید هم به جایی نرسیده

نیمار بخواهد هم  نمی‌تواند  جایی  برود

اوضاع برای نیمار جونیور در پاری‌سن‌ژرمن خوب پیش نرفته و او احساس پشیمانی بسیاری می‌کند که چرا بارسلونا را ترک کرده یا اینکه چرا به رئال‌مادرید نرفته است.
کریمی: یا در حد کی‌روش یا یک ایرانی مربی استقلال شود
کریمی: یا در حد کی‌روش یا یک ایرانی مربی استقلال شود
از استقلال پیشنهاد درست و حسابی ندارم/​​​​​​​ علی کریمی، هافبک استقلال در فصل گذشته با وجود اینکه مقطعی را به‌دلیل مصدومیت از دست داد اما در سایر مقاطع با عملکرد مناسبش توانست کادر فنی و هواداران استقلال را راضی کند.
این روزها همه جا حرف از بازگشت پرسپولیسی‌های کوچ‌کرده است/ پرسپولیس در دوران برانکو ستاره‌های سرشناس زیادی را از دست داد که همیشه هم شایعه بازگشت آنها به تیم مطرح بوده است.