13
دو شنبه 19 شهریور 1397
شماره 7476
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مارادونا در منطقه مورد علاقه‌اش

مارادونا- مدیر باشگاه دیناموبرست بلاروس- که اخیرا با حفظ سمت، سرمربیگری تیم دسته دومی دورادوس در مکزیک را پذیرفته، باید در منطقه مورد علاقه‌اش مربیگری کند...
ویژه
بدبینی عمومی نسبت به صداوسیما آنقدر جدی است که هر کسی به هر دلیلی با این رسانه زاویه پیدا کند، مورد حمایت افکار عمومی قرار می‌گیرد.
این اواخر مدیران 2باشگاه پرسپولیس و استقلال بارها راهی برنامه ورزش و مردم شده‌اند و مقابل بهرام شفیع نشسته‌اند.
بعد از آنکه سردار آزمون از تیم ملی خداحافظی کرد، خیلی‌ها فکر کردند دوران او هم مثل رحمتی و عقیلی در تیم کی‌روش به پایان رسیده.
امیر علی‌اکبری سرشناس‌ترین فایتر ایران پس از پیروزی‌های پیاپی در تورنمنت رایزین ژاپن راهی سرزمین تزارها شد تا شاید بلیت او از روسیه به UFC معتبرترین لیگ MMA اوکی شود. علی‌اکبری دومین مبارزه خود در لیگ ACB را با پیروزی پشت‌سر گذاشت تا در یک قدمی کسب کمربند قهرمانی قرارگیرد.
به تازگی مصاحبه بلندی از احمدرضا عابدزاده منتشر شده که وی در بخشی از آن در مورد پسرش صحبت کرده است.
استیون لوپز -قهرمان تکواندوی جهان و المپیک- به‌دلیل سوءرفتار جنسی برای تمام عمر از فعالیت محروم شد.

25هزار سکه عندالمطالبه !

وزارت ورزش و جوانان موظف است تا پایان امسال، اعتباری نزدیک به 100میلیارد تومان برای تأمین پاداش مدال‌آوران ورزشی کنار بگذارد
مجید، بهتر از گواردیولا!

مجید، بهتر از گواردیولا!

جلالی و ویندوزی که دیگر باید عوض شود
وقتی کلمه «آقا» در رسانه‌ها پشت نام کوچک یک مربی قرار می‌گیرد، کم و بیش می‌شود فهمید که او دیگر از فضای رقابتی دور شده و به‌جای قضاوت‌‌های هفتگی، خودش را در هاله‌ای از جنس احترام پنهان کرده است.
لوک بدشانس
لوک بدشانس
اولین باخت ساوت‌گیت در ومبلی در شب مصدومیت شدید لوک شاو رقم خورد
سرخپوشان در شرایطی پا به رقابت‌های این فصل گذاشته‌اند که به‌خاطر محرومیت در پنجره نقل و انتقالات چشم به نیم فصل دوخته‌اند تا بتوانند با تقویت خود برای سومین‌بار پیاپی مدعی قهرمانی باشند.

رابطه معکوس

خیلی از بازیکنان مؤثر پرسپولیس از طلب‌شان گذشته‌اند اما گمنام‌ها و ناموفق‌ها یقه تیم را ول نمی‌کنند

پرونده انصاری‌فرد – گالاتاسرای دوباره باز شد

فسخ قرارداد کریم انصاری فرد با المپیاکوس یونان در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی باعث شد تا ستاره شماره 10تیم ملی ایران به‌عنوان بازیکن آزاد مشکلی برای امضای قرارداد با باشگاه جدید نداشته باشد.

پیر نشو جان‌تری لعنتی!

جان تری تمام‌شدنی نیست. او که فصل قبل را در استون‌ویلا در چمپیون‌شیپ سپری کرده است هنوز با خودش کنار نیامده که فوتبال را کنار بگذارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سرنا ویلیامز باز هم خبرساز شد. این‌بار خبرسازی را خودش بر‌عهده گرفت و زحمات آن را گردن احمدی‌نژاد نینداخت.