21
شنبه 12 اسفند 1396
شماره 7335
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برانکو را فقط به اندازه یک شکست محاکمه کنیم

یادداشت یک
مرتضی نویدیان| پرسپولیس بد بازی کرد. دست کم نیمه‌اول فاصله زیادی با انتظارات طرفدارانش داشت و با میانگین کیفیتی که در 24هفته قبل از خود نشان داده بود.
ویژه
ظاهرا حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای رئیس فیفا حساسیت چندانی نداشت؛ آنجا که اینفانتینو با عزیمت به تهران پاسخگوی پرسش‌های بسیاری بود ولی در‌مورد حضور زنان روی سکوهای استادیوم‌ جمله‌ای به زبان نیاورد.
روزی که پرسپولیس در داربی86 شکست خورد، ذوب‌آهن نتوانست 3امتیاز بازی مقابل پارس‌جنوبی را از آن خود کند تا فاصله‌ امتیازاتش با صدرنشین جدول کم شود.
حسن تفتیان تنها نماینده ایران در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن جهان بیرمنگام است که باید روز شنبه در دوی ۶۰متر با رقبای خود به تمرین بپردازد.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پنجشنبه‌شب برای صدمین‌بار روی نیمکت این تیم نشست و یک پیروزی قاطع دیگر را به‌دست آورد. آرسن ونگر سرمربی آرسنال، نود‌و‌نهمین و صدمین حضور پپ در سیتی را با نتیجه مشابه 3‌بر‌صفر به او واگذار کرد تا درصد بردهای سرمربی پیشین بارسلونا و بایرن‌مونیخ به 69 برسد.
استفاده از فرشاد احمدزاده در جناح چپ خط دفاعی و بازی دادن به حسین ماهینی در خط هافبک، پرسپولیس را بازنده داربی برگشت فصل گذشته کرد تا برای اولین‌بار انتقادهایی علیه مرد اول نیمکت سرخ‌ها از سوی هواداران مطرح شوند.
دربی 86 یک بازی تاکتیکی بود. شاید خیلی از تماشاگران و بیننده‌های تلویزیونی از این بازی لذت نبردند چون موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد ولی این یک مسابقه تاکتیکی بود. در بسیاری از داربی‌های قبلی هیجان کاذب و خشونت بازیکنان باعث می‌شد که تاکتیک‌های دو‌تیم از بین برود ولی در این مسابقه هر دو تیم با آرامش فوتبال بازی کردند.

شیر شاه

برای مردی که راه را به استقلال نشان داده است
وینفرد شفر با بالا کشیدن استقلال از ته جدول لیگ‌برتر و درخشش در آسیا، ماموریت غیرممکن را با موفقیت انجام داده بود...
اگر این پرسپولیس را «کی‌روش» ارنج می‌کرد...

اگر این پرسپولیس را «کی‌روش» ارنج می‌کرد...

برانکو معمار پرسپولیس قدرتمند این سالیان است و دینی که او برگردن هواداران دارد را نمی‌توان کتمان کرد، اما کاش یاد بگیریم در جامعه مدرن هیچ‌کس معاف از نقد نیست.
شکست‌خوردگان در دادگاه هواداران عصبانی
شکست‌خوردگان در دادگاه هواداران عصبانی
گزارشی از فضای ملتهب تمرین پرسپولیس یک روز پس از شکست در داربی
تمرین پرسپولیس در شرایطی روز گذشته برگزار شد که هواداران پرسپولیس با خشمی فراوان در تمرین حاضر شدند و به انتقاد از عملکرد سرخپوشان پرداختند. انتقادات هواداران به حدی بود که حتی افشین پیروانی هم نتوانست آنها را آرام کند و در‌نهایت گریه‌اش گرفت.
اتفاقات روزهای اخیر در فدراسیون کشتی سبب شد تا مسابقات کشتی قهرمانی آسیا که در حال برگزاری است در حاشیه قرار بگیرد. آزادکاران روز گذشته پس از یک سفر طولانی به بیشکک محل برگزاری مسابقات رسیدند ولی بدون حضور رسول خادم که از چند روز پیش از سمتش استعفا کرد و حاضر به همراهی تیم‌ملی نشده است.

فرق «متفاوت» برانکو و شفر

بسیاری بر این باورند که پرسپولیس داربی را به احتیاط بیش از حد و محافظه‌کاری برانکو باخت.

مگر قرار نبود از این کارها نکنی؟

اواسط نیمه‌دوم داربی، علیرضا بیرانوند در اقدامی پرریسک تصمیم گرفت مامه تیام را مقابل دروازه‌اش دریبل بزند و البته این کار را با موفقیت انجام داد،

مصرف ژل را قطع کن!

این روزها هیچ‌کس نمی‌داند محسن مسلمان چرا برای پرسپولیس بازی نمی‌کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استقلال شروع خوبی در داربی داشت و توانست در نیمه اول صدرنشین لیگ را حسابی اذیت کند. تیم شفر در این نیمه مالکیت بیشتری روی توپ داشت و در دقیقه پایانی نتیجه‌اش را هم دید.