14
یکشنبه 22 دی 1398
شماره 7855
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افزایش نرخ رهن و اجاره و تثبیت قدرت خرید مشتریان، موجب انتقال تقاضا از مناطق شمالی به مرکز و جنوب شهر و درنهایت شهرک‌های اطراف تهران شده است.
اگر کارت سوخت خودروی شما مفقود شده یا به هردلیلی ناچار به دریافت مجدد آن هستید، مطلع باشید که به گفته مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی هیچ محدودیتی برای صدور چند باره کارت المثنی سوخت خودرو وجود ندارد.
اگر دستی در کار نجاری و طراحی داشته و به‌دنبال طراحی دکوراسیون جدیدی برای منزل یا محل کار خود هستید یا اینکه می‌خواهید برخی لوازم چوبی و‌ ام‌دی اف را خریداری کنید، بورس کابینت و ‌ام  دی اف واقع در خیابان پل چوبی یکی از راسته‌بازارهای خرید اینگونه اقلام است.
با افزایش نوسان قیمت‌ها در بازار انواع خودروهای داخلی و وارداتی طی چند روز گذشته، خرید و فروش خودرو در بازار به کمترین میزان خود طی چند‌ماه گذشته رسید.
رشد تولید و عرضه انواع میوه‌و‌تره‌بار در حالی است که بررسی قیمت خرده‌فروشی این اقلام در بازار مصرف داخلی حاکی از نوسان قیمت‌ها و سیر صعودی نرخ برخی اقلام به‌دلیل مشکلات تامین نیاز بازار یا افزایش میزان صادرات است.
کاهش تولید و عرضه و سهم بالای انواع لوازم خانگی قاچاق در حالی زمینه گلایه تولید‌کنندگان و بالاماندن قیمت این محصولات در بازار را فراهم کرده که اجرای طرح الزام درج کد شناسه برای برخورد با محصولات قاچاق باز هم به تعویق افتاد.

گرانی و افت فروش فراورده‌های گوشتی

به گفته فروشندگان فراورده‌های گوشتی، ‌مصرف سوسیس و کالباس که در سال‌های دورتر بیشتر جنبه تفریحی داشت، اکنون به غذایی برای بخشی از مردم تبدیل شده است. با این حال افزایش شدید قیمت‌ها طی یکی دو سال گذشته آمار مشتری‌ها را کاهش داده است
​​​​​​​غذاهای نیمه‌آماده و فست‌فودها با همه دیدگاه‌های منفی‌ای که درباره آنها وجود دارد، امروز بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی ما هستند.