3
پنج شنبه 17 بهمن 1398
شماره 7875
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خط‌کشی‌های گمشده چهارراه ولیعصر

چهارراه ولیعصر بی‌شک در طول تاریخ شکل‌گیری شهرمان مهم‌ترین کانون یا نقطه مرکزی شهر تهران بوده است و حق مردم بر شهر حکم می‌کند که یکی از قابل دسترس‌ترین و بانشاط و سرزنده‌ترین و نیز شیک و آراسته‌ترین نقاط شهر تهران باشد؛ درحالی‌که فعلا چنین نیست.
ویژه
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: درنظر دارد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهراس و بزرگداشت روز زن و مادر، از 26 تا 30بهمن و در نقاط مختلف تهران برنامه‌های مختلف تفریحی، ورزشی، علمی و هنری برای شهروندان برگزار کند.
نشست هم‌اندیشی و هماهنگی بخش‌های مختلف شهرداری تهران برای حذف کودکان از چرخه جمع‌آوری و تفکیک پسماند به همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی برگزار شد.
پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام اعلام کرد

امام خمینی ره ‌رهبری استراتژیست بود

مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی ره برگزار شد.

اختصاص ۵هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی پیمانکاران در سال ۹۹

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از اختصاص ۵هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی و دیون شهرداری به پیمانکاران در بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران خبر داد.
خدمت‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شهرآورد پایتخت
در پی برگزاری شهرآورد پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که این شرکت جهت رفاه حال تماشاگران، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه متروی مربوطه سرویس‌رسانی می‌کند.