2
جمعه 27 تیر 1399
شماره 7990
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
طی روز‌های اخیر و هفته گذشته، مقامات انتظامی و اطلاعاتی تعدادی از استان‌های کشور از شناسایی و دستگیری عناصر و عوامل بیگانه خبر دادند.
دبیر شورای نگهبان در پاسخ به انتقادات از این نهاد انقلابی گفت‌وگویی با خبرگزاری صداوسیما انجام داده و گفته: «دشمنی‌ها با این شورا کمترین اثری بر اراده ما ندارد، وظیفه ما شرعی و طرف ما خدای متعال است که از ما مسئولیت می‌خواهد و باید جوابگو باشیم.»
رئیس‌جمهور در دومین گفت‌وگوی تلفنی سال99 خود با رئیس‌جمهور روسیه درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه و متوازن با این کشور، تداوم برجام، نشست صلح سوریه و مبارزه با ویروس کرونا صحبت کرد.

ویرایش نهایی سند همکاری جامع با افغانستان

عراقچی در سفر به کابل درباره سند جامع همکاری با افغانستان که در 5 محور اصلی تنظیم شده گفت‌وگو کرد
سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان که به افغانستان سفر کرده بود در دیدار با مقامات این کشور ازجمله محمد حنیف اتمر، سرپرست وزارت خارجه درباره سند همکاری جامع گفت‌وگو مذاکره کرد.
شر نرسان

شر نرسان

پیوستن رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کمپین توییتری «اعدام نکنید» با واکنش منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان سیاسی و مدنی روبه‌رو شد.
خاک ایران را به چین نمی‌دهیم
خاک ایران را به چین نمی‌دهیم
وزیر امورخارجه با اشاره به قرارداد 25ساله ایران و چین به خانه ملت گفت: ما در مرحله مذاکره هستیم.

کشتی نفتکش ایران آزاد شد

مؤسسه انگلیسی حقوق بشر در دریا اعلام کرد: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد یک نفتکش که در روز ۵ جولای15تیر به‌خاطر دور زدن تحریم‌های علیه ایران توسط آمریکا توقیف شده بود توسط ایران پس‌گرفته شده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
در شرایطی که مدام خبرهای ضدونقیضی در مورد محرومیت پرسپولیس به خاطر بدهی‌های بین‌المللی منتشر می‌شود، معاون حقوقی این باشگاه گفته: «مشکلی نیست. داخلی‌ها بیشتر به ما استرس می‌دهند.»