2
شنبه 11 آبان 1398
شماره 7796
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هزینه تفحص‌های نافرجام از 10‌میلیون تا یک‌میلیارد

تحقیق و تفحص یکی از ابزارهای نظارتی نمایندگان است و دستشان را در بررسی تخلفات، کاستی‌ها و کژی‌های نهادها و سازمان‌ها بازمی‌گذارد.
ویژه
معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به تجربه برجام، گفت: آمریکا پس از مدت‌ها مذاکره، زمانی که برجام به نتیجه رسید، همه‌‌چیز را بر هم زد و تعهدات بین‌المللی را زیر پا گذاشت.
خطیب نمازجمعه این هفته تهران گفت: مردم متدین عراق تحت مرجعیت و چارچوب قانونی می‌توانند مشکلات را حل کنند.
علی مطهری در سخنانی در کنگره حزب جمهوریت، گفت: قانون اساسی خوبی داریم ولی آنطور که در قانون آمده مجلس اختیارات لازم را ندارد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: نقدهای وارده به کارنامه خودمان را باید صریحا برای مردم مطرح کنیم.

به نشان پدر

اعظم طالقانی، فرزند آیت‌الله طالقانی در کنار پدر و نزدیک به جایگاه سخنرانی معروف بهمن‌ماه57 امام خمینیره در بهشت زهراس آرام گرفت
درگذشت فرزند 76ساله آیت‌الله طالقانی، 40سال پس از پدر، بار دیگر سیاستمداران و فعالان سیاسی کشور را به اندوه و گرامیداشت یاد و رسم طالقانی نشاند.
PDF ایران
کوتاه ایران
4 روز مانده به اجرای گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی، خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد موج فشار آمریکا برای افزایش تحریم‌های ایران بیش از پیش افزایش یافته است.
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با تأکید بر حضور و تأثیر قطعی قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم گفت که قالیباف احتمالا از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات شرکت خواهد کرد.