2
یکشنبه 2 تیر 1398
شماره 7692
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مکالمه‌ تلفنی بین اعضای گروهک تروریستی منافقین که فایل صوتی آن توسط ایران فرانت پیج IFP News منتشر شده است، نشان می‌دهد که این گروهک و عربستان سعودی در زمینه موضوع انفجار نفتکش‌ها در فجیره همکاری می‌کند.
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیا خودرو، در شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
دولت
روز جمعه اگرچه گروه ویژه اقدام مالی به تعلیق حضور ایران در لیست سیاه کشورهای غیرهمکار رأی مثبت داد اما دولت تدبیر و امید معتقد است باید هرچه زودتر شرایط درخواستی FATF در ایران تعیین‌تکلیف شود.
علیرضا رحیمی، عضو هیات رئیسه مجلس در روزهایی که صحبت از طرح استیضاح زنگنه در مجلس است از دیدار نمایندگان با بابک زنجانی خبر داده است

استیضاح زنگنه روی میز زنجانی

وکیل زنجانی در گفت وگو با همشهری: دیدار با زنجانی 5 ماه پیش و به درخواست قوه قضاییه برای رفع برخی ابهامات در مسیر پرونده وی صورت گرفته است
حقوقی
دوقطبی زنجانی - زنگنه هر روز پیچیده‌تر می‌شود. ماجرای دیدار برخی از نمایندگان مجلس با بابک زنجانی سرنخ‌های جدیدی به‌دست داد که نشان می‌دهد طرح حمله به وزیر نفت در جای دیگری نوشته و در بهارستان اجرا می‌شود.
اعاده حقوق مردم؛ محور تحول قضایی

اعاده حقوق مردم؛ محور تحول قضایی

رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام‌خمینیره تجدید میثاق کردند.
تشییع 150شهید گمنام
تشییع 150شهید گمنام
سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله صتهران بزرگ گفت: در 4 استان تشییع شهدای گمنام برگزار شده و در 7 استان دیگر نیز شهدای شناسایی شده تشییع می‌شوند.
PDF ایران
کوتاه ایران
حکم اعدام «جلال حاجی زوار» کارمند قراردادی سازمان هوا 0 فضای وزارت دفاع که برای سازمان سیا و دولت آمریکا جاسوسی می‌کرد، اجرا شد.