2
پنج شنبه 1 آذر 1397
شماره 7534
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌دنبال بالا گرفتن اختلافات بر سر رفع ایرادات 22گانه شورای نگهبان به لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم «CFT» مجلس، دولت و شورای نگهبان با تشکیل کارگروه ویژه‌ای سعی دارند مسیر رسیدن به تفاهم برای حل ایرادات وارده به CFT و درنهایت پیوستن ایران به FATF را هموار کنند.
بازنشستگان نهاد ریاست‌جمهوری در پایان مهلت قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از اول آذر‌ماه مناصب خودشان را واگذار کردند. 210نفر از مقامات سیاسی کشور بازنشسته هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: با اینکه وزیر امورخارجه برای پاسخگویی درباره موضوع پولشویی به کمیسیون آمد، ولی سؤال‌کننده جلسه را ترک کرد.
دیپلماسی
سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم‌های تازه خزانه‌داری آمریکا را محکوم کرد. به گزارش ایرنا، بهرام قاسمی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه چند شرکت و فرد خارجی و ایرانی اظهار داشت: این تحریم‌های بی‌حاصل، بی‌منطق و ناکارآمد علیه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی قطعا به نتایج دلخواه طراحان و مجریان آن نخواهد انجامید و دیر یا زود بر‌بی‌ثمری آنچه می‌اندیشند آگاه خواهند شد.

حرف ظریف موضع دولت است

روحانی : همه باید تلاش کنیم راه پولشویی را ببندیم. نبایداز بیان آن عصبانی شویم
دولت
رئیس‌جمهور، رئیس دفتر و معاون حقوقی‌اش دیروز از اظهارات وزیر خارجه دولت درباره واقعیت پولشویی گسترده در کشور دفاع کردند.  حسن روحانی با تأکید بر اینکه چرا راجع به مسائل روشن می‌جنگیم، گفته است: بله همه دنیا گرفتار پولشویی است.
PDF ایران
کوتاه ایران
انور خامه‌ای، آخرین بازمانده‌ گروه مشهور «۵۳ نفر» که در سال‌های ابتدایی تشکیل «حزب توده‌ ایران» از رهبران آن بود، غروب سه‌شنبه ۲۹ آبان در 102سالگی درگذشت.